اخبار داغ

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)استان کرمانشاه:

نباید در برابر اهانت کنندگان به دینمان بی تفاوت باشیم/ رسانه بزرگترین سلاح راهبردی

نباید در برابر اهانت کنندگان به دینمان بی تفاوت باشیم/ رسانه بزرگترین سلاح راهبردی
بهمن ریحانی, فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)استان کرمانشاه ضمن محکومیت اهانت به ساحت پیامبر اکرم(ص)، گفت: بی تفاوتی در دین پذیرفته نیست لذا نباید در برابر اهانت کنندگان به دینمان بی تفاوت باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ،بهمن ریحانی امروز چهارشنبه در آیین تودیع و معارفه رییس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه با بیان اینکه با وجود همه مشکلات اقتصادی موجود از مواضع خود کوتاه نیامدیم اظهار داشت: این امر ستودنی است و در آینده نزدیک ثمرات این مقاومت را خواهیم دید.


وی با گرامیداشت هفته وحدت و ولادت حضرت محمد (ص) و نیز محکومیت اهانت به ساحت پیامبر اکرم(ص) خاطر نشان کرد: این اقدام دشمنان نشان از واهمه ای است که از گسترش روز افزون دین مبین اسلام دارند و نیز نشان می دهد دشمنان برای از بین بردن این دین آسمانی به بن بست رسیده اند.

سردار ریحانی اقدام مکرون رییس جمهور فرانسه را در افراطی خواندن دین مبین اسلام دشمنی آشکار با اسلام دانست و خاطر نشان کرد: در گذشته شاهد اقداماتی همچون توهین به ساحت پیامبر(ص) بودیم اما تا کنون سابقه نداشته است مقام رسمی یک کشور صراحتا به اسلام توهین کند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه بیان داشت: بی تفاوتی در دین پذیرفته نیست و انتظار می رفت شاهد موج گسترده اعتراضات در این زمینه باشیم که متاسفانه این موج را امروز نمی بینیم و ما نباید در برابر اهانت کنندگان به دینمان بی تفاوت باشیم.

این مسئول ادامه داد: رسانه بزرگترین سلاح راهبردی در حال حاضر است و این قشر نقشی مهم و اساسی در روشنگری دین مبین اسلام دارند که باید حقانیت دین را به گوش مردم برسانند.

سردار ریحانی با تصریح اینکه رسانه ها وظیفه روشنگری را بر عهده دارند، ادامه داد: مردم امروز حرف رسانه را باور دارند لذا باید جامعه جهانی را با اسلام آشنا سازند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ز شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه