اخبار داغ

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران:

سپاه پاسداران در حوادث مختلف در کنار مردم حضور دارد / ساخت بیش از ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در مناطق محروم کشور

سپاه پاسداران در حوادث مختلف در کنار مردم حضور دارد / ساخت بیش از ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در مناطق محروم کشور
سید ضیاءالدین حزنی, دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه در حوادث غیرمترقبه و بلایای طبیعی مختلف در کنار مردم حضور دارد و تا روز آخر مردم را تنها نمی گذارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید ضیاءالدین حزنی در گفتگو با خبرنگار بازی دراز اظهار داشت: ماموریت اصلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایجاد امنیت پایدار و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: سپاه پاسداران محرومیت زدایی ، مردم داری و مردم یاری را در سراسر کشور با اولویت مناطق مرزی و محروم بعنوان ماموریت فرعی درکنار ماموریت اصلی خود دنبال می کند.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اذعان داشت: سپاه در تمامی حوادث غیرمترقبه و طبیعی بعنوان اولین نهاد وارد منطقه آسیب دیده شده و آخرین سازمانی است که از منطقه خارج می شود.

حزنی تصریح کرد: در زمان وقوع زلزله واحدهای مختلف سپاه پاسداران در مناطق زلزله زده حضور یافته و هم اکنون نیز بعد از گذشت قریب به سال هنوز در روستاهای این شهرستان حضور دارد و کار عمران و آبادانی و محرومیت زدایی را انجام می دهد.

وی خاطر نشان کرد: گروههای جهادی وابسته به سپاه پاسداران در کار رفع محرومیت مساجد و منازل و مدارس بسیاری را در مناطق روستایی زلزله زده ساخته است و همچنان ادامه دارد.

این مسئول با بیان اینکه اقدامات گروههای جهادی وابسته به سپاه تداوم دارد ادامه داد : سپاه پاسداران بحث آب ، خانه سازی و اشتغال را دراولویت کارهای جهادی قرارداده و هم اکنون ساخت ۲۰۰ هزار واحد مسکونی را دردستورکار خود دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی درا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه