اخبار داغ

مسئولان ستادبازسازی عتبات عالیات کهگیلویه وبویراحمد منصوب شد+تصاویر

مسئولان ستادبازسازی عتبات عالیات کهگیلویه وبویراحمد منصوب شد+تصاویر
امروز و با حضور نماینده ولی فقیه در استان و فرمانده سپاه فتح مراسم تودیع و معارفه مسئول ستاد عتبات و عالیات استان برگزارشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح زاگرس، امروز و با حضور آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه وبویراحمد، فرمانده سپاه فتح، مسول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح   و مسئولان استانی مراسم تکریم و معارفه مسئول ستاد عتبات استان برگزارشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

در این مراسم سردار حسن حکمتیان به عنوان سرپرست ستاد بازسازی عتبات و عالیات استان معرفی و از زحمات نظر پور مسول سابق ستاد عتبات و عالیات استان قدردانی شد.

,

حکمتیان در ابتدای سخنان خود  از حسن توجهی که به وی شده تشکر و قدردانی کرد و گفت: امیدوارم بتوانم به خوبی از این امانت بزرگ پاسداری کنم.

,

وی بیان کرد: برای اتمام پروژه‌ ساخت یکی از درب‌های حرم در سامرای عراق که به استان واگذار شده سه و نیم میلیارد نیاز است که با استفاده از ظرفیت نماینده ولی‌فقیه، فرمانده سپاه فتح و استاندار بتوانیم این پروژه‌ را به سرانجام برسانیم.

,

وی عنوان کرد: امیدواریم در این زمینه سربلند بیرون بیاییم و شرمنده شهید سلیمانی نشویم.

,

فرج‌الله نظرپور گفت: در طول چند سال کارهایی انجام شد از صفر شروع کردیم در بحث جمع‌آوری نذورات، راه‌اندازی ستادهای شهرستانی، ماموریت‌های جانبی(سیل، زلزله) مراسم اربعین کارهایی انجام شد و رضای خداوند را سرلوحه قرار دادیم.

,

رئیس سابق عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد ضمن حلالیت از همه همکاران خود گفت: امیدوارم شهید سلیمانی شفاعت ما را در دنیا و آخرت کنند.هفته‌ای نیست که ایشان را در خواب نبینم و چیزی به من نگوید.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه