اخبار داغ

اهدای نشان عالی IPC به خسروی وفا افتخارآمیز بود

علی نژاد: پارالمپیک همواره مجموعه‌ای موفق و با افتخار بوده است

علی نژاد: پارالمپیک همواره مجموعه‌ای موفق و با افتخار بوده است
معاون توسعه قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: وزارت ورزش همچون گذشته از کمیته ملی پارالمپیک حمایت خواهد کرد تا در توکیو به نتایج خوبی دست پیدا کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کمیته ملی پارالمپیک، مهدی علی نژاد در نوزدهمین مجمع عمومی کمیته ملی پارالمپیک ضمن تقدیر از کلیه همکاران پارالمپیک اظهار داشت: پارالمپیک در تمامی سال های فعالیت با مدیریت محمود خسروی وفا انصافا یک مجموعه موفق و با افتخار برای کشور بوده است. روزی که کمیته ملی پارالمپیک از المپیک انتزاع پیدا کرد، فرصت جدیدی برای راهبری بهتر ورزش جانبازان، معلولان و نابینایان ایجاد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی گفت: پارالمپیک با کمک فدراسیون‌های ذی‌ربط توفیقات خوبی داشته است. نتایج ادوار گذشته به ویژه در بازی‌های آسیایی جاکارتا و پارالمپیک ریو نشان دهنده توانمندی ورزشکاران، مربیان و مدیران این مجموعه است. 
,
علی نژاد خاطرنشان کرد: قطعا از اولویت‌های نظام است که جانبازان، معلولان و نابینایان با ورزش بتوانند بر ناتوانی جسمانی غلبه کنند چون برای افزایش امید به زندگی  این قشر راهی جز ورزش نیست. 
,
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اهدای نشان عالی IPC به خسروی وفا گفت: اهدای این نشان تاریخی باعث افتخار کشور شد، چون در تمام این سال‌ها باوجود سختی‌ها و تحریم هایی که دشمنان علیه کشور به وجود آورند، ایستادگی بر سر آرمان های انقلاب و کار و تلاش، راهی جز تحسین برای نهادهای بین المللی باقی نگذاشت.
,
او در پایان گفت: وزارت ورزش و جوانان مانند سابق از پارالمپیک حمایت خواهد کرد تا در آینده به ویژه در توکیو هم موفقیت‌های خوبی کسب کنیم.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه