اخبار داغ

با افت 13 هزار واحدی؛

شاخص بورس به کانال 1.2 میلیون واحد رسید/ افزایش 36 درصدیم عاملات تالار شیشه‌ای

شاخص بورس به کانال 1.2 میلیون واحد رسید/ افزایش 36 درصدیم عاملات تالار شیشه‌ای
بازار سهام همچنان روند نزولی خود را ادامه می‌دهد و در جریان معاملات روز جاری شاخص کل بورس به کانال یک میلیون و 200 هزار واحد سقوط کرد.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛بازار سرمایه در آخرین روز کاری هفته روند نزولی و ریزشی خود را ادامه داد و شاخص کل بورس که کانال یک میلیون و 200 هزار واحد سقوط کرد. بازار سهام امروز هم پرعرضه و با فشار فروش بازگشایی شد و در  نیم ساعت نخست معاملات شاخص کل بورس بیش از 20 هزار واحد منفی بود و وارد کانال 1.2 میلیون واحدی شد هر چند در ادامه روند معاملات از افت شاخص بورس کاسته شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

معاملات بازار سهام از ساعت 10 شاهد افزایش تقاضا بخصوص در نمادهای بزرگ بود و در برخی گروه‌ها شاهد افزایش تقاضا بودیم. بود هر چند معاملات در رنج منفی قیمت‌ها انجام می‌شد.

,

شاخص کل بورس تهران در پایان معامات امروز با 13 هزار و 741 واحد کاهش به یک میلیون و 288 هزار و 286 واحد رسید. شاخص هم وزن هم با 3184 واحد افت عدد 376 هزار و  967 واحد را ثبت کرد.

,

معامله گران در بورس بیش 7 میلیارد و 868 میلیون سهم و اوراق مالی را در قالب 788 هزار معامله و به ارزش 7129 میلیارد تومان دادوستد کردند.

,

ارزش کل معاملات بازار سرمایه (بورس و فرابورس) در روز جاری به بیش از 20 هزار و  426 میلیارد تومان رسید و مالکیت 9 میلیارد و 619 میلیون سهم و اوراق مالی دست به دست شد. ارزش کل معاملات امروز نیز به دلیل انتشار اوراق دولتی با 195 درصد افزایش یافت.

,

معاملات خرد سهام در حدود 7519 میلیارد تومان بود و بیش از 1326 میلیارد تومان توسط حقیقی‌ها از بازار سرمایه خارج شد.

,
تعداد کل معاملات امروز نسبت به روز قبل 36 درصد افزایش پیدا کرد و به یک میلیون و 211 هزار نوبت رسید.
,
 
,
پالایش نفت اصفهان، پالایش نفت تهران، سرمایه‌ گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین، گسترش نفت و گاز پارسیان، پالایش نفت بندرعباس و مخابرات ایران بیشترین تاثیر را در افت شاخص بورس داشتند..
, پالایش نفت اصفهان، پالایش نفت تهران، سرمایه‌ گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین، گسترش نفت و گاز پارسیان، پالایش نفت بندرعباس و مخابرات ایران بیشترین تاثیر را در افت شاخص بورس داشتند..,
 
,
بیشترین حجم معاملات هم مربوط به ایران خودرو با 1.52 میلیارد سهم، بانک صادرات با 636.6 میلیون سهم، بانک ملت با 440.7 میلیون سهم، بانک پارسیان با 297.7 میلیون سهم و فولاد مبارک اصفهان با 286.1 میلیون سهم تعلق گرفت.
,
 
,

, ,

 

,

شاخص کل فرابورس ایران هم با کاهش 55 واحدی عدد 16 هزار و 124 واحد را ثبت کرد.

,

معامله گران در روز جاری بیش از یک میلیارد و 751 میلیون سهم و اوراق مالی را در 422 هزار نوبت دادوستد کردند.

,

سرمایه‌ گذاری صبا تامین، بانک دی، پتروشیمی تندگویان، سنگ آهن گوهر زمین و فرابورس ایران بیشتر اثر منفی را بر شاخص داشتند و نمادهای پلیمر آریاساسول و پتروشیمی زاگرس با بیشترین تاثیر مثبت مانع افت بیشتر شاخص شدند.

,

, ,

 انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه