اخبار داغ

مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر سیرجان:

در راستای ترویج مکتب حاج قاسم هیچ گونه کم کاری جایز نیست

در راستای ترویج مکتب حاج قاسم هیچ گونه کم کاری جایز نیست
ملارحمان مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر  به لزوم ترویج و شناساندن هرچه بیشتر مکتب سردار شهید سلیمانی به همه جهانیان اشاره کرد و گفت: این وظیفه مهمی هست که بر دوش ما هست و در این راستا هیچ‌گونه کم‌کاری جایز نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ جلسه هماهنگی برنامه‌های ترویج مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، عصر امروز با حضور نماینده ولی‌فقیه وامام‌جمعه کرمان، استاندار ، مدیرعامل شرکت‌ معدنی و صنعتی گل‌گهر و مدیران استانی برگزار گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

ملارحمان مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در این جلسه به لزوم ترویج و شناساندن هرچه بیشتر مکتب سردار شهید سلیمانی به همه جهانیان اشاره کرد و گفت: این وظیفه مهمی هست که بر دوش ما هست و در این راستا هیچ‌گونه کم‌کاری جایز نیست.

,

وی با بیان اینکه این شرکت از زمان شهادت سردار سلیمانی در سال گذشته تاکنون چند برنامه مختلف فرهنگی و مذهبی برای گرامیداشت یاد و خاطره این سردار عزیز برگزار کرده است، گفت: شرکت گل‌گهر همواره به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو و الگو در حوزه فرهنگی و مسئولیت اجتماعی بشمار می‌رود.

,

ملارحمان با اشاره به اقدامات فرهنگی و اجتماعی شرکت گل‌گهر اذعان کرد: مدیریت روابط‌ عمومی و امور بین‌الملل گل‌گهر و موسسه فرهنگی معراج اندیشه دو بازوی اصلی گل‌گهر در حوزه فرهنگی و اجتماعی هستند که عملکرد بسیار مناسبی در این دو حوزه دارند.

,

مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر  افزود: شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر، با تمام توان آمادگی خود را برای هرگونه اقدامی در زمینه ترویج مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اعلام می‌کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه