اخبار داغ

هشت میلیون و۷۳۳هزار تن کالای اساسی در بندرامام خمینی(ره) تخلیه شد

هشت میلیون و۷۳۳هزار تن کالای اساسی در بندرامام خمینی(ره) تخلیه شد
مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت:هشت میلیون و ۷۳۳ هزار تن کالای اساسی ، ازابتدای امسال تاکنون با پهلوگیری و تخلیه کشتی‌های حامل بار در بندرامام خمینی(ره) در جنوب خوزستان، تخلیه شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عادل دریس در جمع خبرنگاران گفت: از ابتدای امسال تاکنون ١۵٧ فروند کشتی حامل کالای اساسی در این بندر پهلوگیری کرده‌ و  انواع کالای اساسی از جمله گندم، ذرت، دانه روغنی، کنجاله، روغن خوراکی، برنج و شکر در آن تخلیه شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی  افزود: با همکاری دستگاه‌های اجرایی مربوطه و با هدف تسریع در خروج کالای اساسی و پایداری زنجیره‌ تامین کالا، تاکنون هشت میلیون و ۵۴٩ هزار تن کالای اساسی، از این بندر به سایر نقاط کشور ارسال شده است.
,
 
,
مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان بیان کرد: ظرفیت انبارها و اماکن این مجتمع بزرگ بندری برای پذیرش و انبار انواع کالاها از جمله کالاهای اساسی مناسب است.
,
 
,
وی گفت: بیش از ٢ میلیون و ٨٩٠ هزار تن انواع کالای اساسی در انبارهای این بندر نگهداری می‌شود که به تدریج پس از تشریفات اداری لازم ترخیص و خارج می‌شوند.
,
 
,
بندر امام خمینی(ره) از بندرهای مهم کشور در جنوب خوزستان و در کرانه خلیج فارس است که با داشتن ۳۸ اسکله فعال به طول هفت کیلومتر، بزرگ‌ترین بندر فعال ایران است.
,
 
,
 پارسال بیش از ۱۵ میلیون تن انواع کالای اساسی از طریق بندر امام خمینی (ره) وارد کشور شد.
,
 
,
انتهای پیام/ 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه