اخبار داغ

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان خبرداد

نظارت ۴۲ بازرس بر فعالیت ۴۰ هزار واحد صنفی در زنجان/ کمبود بازرس داریم

نظارت ۴۲ بازرس بر فعالیت ۴۰ هزار واحد صنفی در زنجان/ کمبود بازرس داریم
ممیزی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به فعالیت ۴۲ بازرس در استان زنجان گفت: گستردگی اصناف و کمبود بازرسان کار نظارت را با مشکل مواجه کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی ممیزی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به نحوه نظارت بر بازار استان زنجان اظهار کرد: بخشی از افزایش قیمت‌ها مربوط به تورم بوده که اصناف و کسبه نقشی در بالا بردن قیمت‌ها ندارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با تاکید براینکه تورمی که در بازار ایجاد شده مربوط به نوسانات ارزی و تصمیمات کلان کشور بوده است تصریح کرد: حذف برخی یارانه حمایتی دولت از برخی کالاها نیز موجب افزایش قیمت‌ها شده است.

,

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با تاکید براینکه برخی از افراد نیز از شرایط ایجاد شده سوء استفاده می‌کنند عنوان کرد: قیمت برخی از کالاها نیز ناشی از تحریم‌های ظالمانه افزایش یافته است.

,

وی با اشاره به اینکه بخشی نیز مربوط به گرانفروشی است که عده‌ای از صنوف از وضعیت موجود سوء استفاده می‌کنند بیان کرد: گستردگی اصناف در استان زنجان موجب سخت‌تر شدن نظارتها شده و در سطح استان حدود ۴۰ هزار واحد صنفی فعالیت می‌کنند.

,

ممیزی با اشاره به اینکه در مجموع کل بازرسین فعال در سطح استان ۴۲ نفر هستند تاکید کرد: تعداد بازرسان کم بوده و در این شرایط نیز باید مردم همکاری لازم را داشته باشند و تخلفات را به مراکز نظارتی گزارش دهند.

,

وی با بیان اینکه گزارشات مردمی به صورت جدی بررسی می شود خاطر نشان کرد: تقاضایی که از مردم داریم تخلفات را گزارش دهند تا با عاملان گرانفروشی برخورد لازم صورت بگیرد.

,

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به اینکه تیم‌های مشترک بازرسی اتاق اصناف، سازمان صمت و تعزیرات در سطح استان به جد فعالیت دارند افزود: در صورت مشاهده گرانفروشی پرونده تعزیراتی تشکیل خواهد شد و مردم نیز گزارشات احتکار کالاها را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه