اخبار داغ

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اسلام آبادغرب خبر داد:

اجرای طرح آمران سلامت در شهرستان اسلام آبادغرب+تصاویر

اجرای طرح آمران سلامت در شهرستان اسلام آبادغرب+تصاویر
غلامرضا اسدی, رئیس جمعیت هلال احمراسلام آبادغرب گفت: طرح آمران سلامت باهدف دعوت مردم به رعایت پروتکل های بهداشتی مبارزه با کرونا در شهرستان در حال اجراست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  غلامرضا اسدی درگفتگو با اسلام آباد خبر، از اجرای طرح آمران سلامت باهدف دعوت مردم به رعایت پروتکل های بهداشتی مبارزه با کرونا در شهرستان اسلام آبادغرب خبر داد.

 رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اسلام آبادغرب افزود: این طرح از پنجم آبان ماه آغاز و به مدت ده روز با استقرار دو‌تیم در اسلام آباد و یک‌تیم‌در حمیل کلید خورده است.

اسدی اظهار داشت: این طرح بنا به ضرورت مبارزه با ویروس کرونا اجرایی شد، با توجه به دغدغه های جمعیت در راستای مهار این ویروس منحوس اعضای داوطلبان و‌ جوانان و‌ امدادگران که در همه حال بازوی اجرائی برنامه هستند با رعایت کامل اصول بهداشتی نسبت به دعوت مردم به استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی که مهمترین گام در خصوص مهار آن است اقدام‌ کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان عنوان کرد: در روزهای اخیر که مدتی از شیوع بیماری گذشته است افرادی هستند که با بی توجهی و عدم رعایت پروتکل ها باعث انتقال بیماری در حد بالا شده اند.

اسدی خاطرنشان کرد: عدم رعایت پروتکل های بهداشتی یک مسئله فردی و شخصی نیست بلکه یک مسئله اجتماعی و بسیار مهم است. پس رعایت آن بر هر شخصی به جهت رسیدن به شعار ما کرونا را شکست می دهیم امری اجتناب نا پذیر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اسلام آباد خبر,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه