اخبار داغ

نماینده خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی خبر داد؛

آغاز خرید زعفران توسط تعاون روستایی از هفته آینده

آغاز خرید زعفران توسط تعاون روستایی از هفته آینده
حجت الاسلام احمدپور، گفت: با پیگیری انجام‌شده با مسئولان تعاون روستایی و جهاد کشاورزی قرار بر این شد تا ان‌شاءلله از هفته آینده در جهت حذف دلالان و حمایت از زعفرانکاران جز، خرید محصول زعفران توسط تعاون روستایی آغاز شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  حجت‌الاسلام اکبر احمدپور نماینده خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار صبح توس؛ گفت: با پیگیری انجام‌شده و برگزاری نشست طی روز گذشته با مسئولان تعاون روستایی و جهاد کشاورزی در رابطه با موضوع پراهمیت زعفران قرار بر این شد، تا انشالله از هفته آینده دولت، یعنی مجموعه تعاون روستایی در رابطه با این موضوع ورود و سازمان تعاون روستایی زعفران کشاورزان را خریداری کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس, .,

وی در رابطه باقیمت محصول خریداری‌شده امسال توسط تعاون روستایی، گفت: قیمت قطعی در این رابطه هنوز تعیین نشده است، اما قیمت در آن حدی است، که کشاورزان عزیز متضرر نشوند، قیمتی که از وضعیت فعلی بازار بهتر باشد که به‌زودی  پس از نهایی شدن اجرای طرح جزئیات و قیمت‌های تعیین‌شده نیز اعلام خواهد شد.

نماینده خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی در ادامه، گفت: خرید محصول از کشاورزان خواهد بود و نه از دلالان و کشاورزان عزیز دارای محصول جز در اولویت این طرح قرار می گیرند، به‌تدریج کشاورزان کل مالک زعفران کار نیز مشمول طرح خواهند شد.

حجت‌الاسلام احمدپور یادآور شد: در این طرح هدف بیشتر بدنه کشاورزان زعفرانکار در کف جامعه هستند، که به‌صورت کلی اجرای آن در جهت حذف دلالان و جلوگیری از متشنج کردن بازار توسط برخی سودجویان است که این موضوع با جدیت دنبال خواهد شد.
 

, .,
,
, .,
,
, .,
,

انتهای پیام/

, /]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه