اخبار داغ

در مراسم محوری آغاز هفته وحدت در سرخس عنوان شد؛

وحشت مکرون از موج اسلام‌گرایی در فرانسه/ کشورهای اسلامی بانگ یا محمد(ص) سر بدهند

وحشت مکرون از موج اسلام‌گرایی در فرانسه/ کشورهای اسلامی بانگ یا محمد(ص) سر بدهند
امامان جمعه شیعه و اهل سنت سرخس در مراسم محوری آغاز هفته وحدت در این شهرستان، مواضع اسلام ستیزانه مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه را به‌شدت محکوم کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری، امام‌جمعه سرخس در مراسم محوری آغاز هفته وحدت که شب گذشته با رعایت پروتکل‌‎های بهداشتی در مسجدالنبی اهل سنت این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: پس از ذکر «لا اله الا الله»، ذکری شیرین‌تر از صلوات بر محمد و آل محمد (ص) نداریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

امام‌جمعه سرخس افزود: مجلسی که در آن ذکر الله باشد و به دنبال آن ذکر محمد و آل محمد (ص) برده نشود، آن مجلس، مجلس پشیمانی است.

,

حجت‌الاسلام بختیاری بابیان اینکه امروز دشمنان اسلام با تمام وقاحت پیامبر اسلام را مورد اهانت قرار می‌دهند، تصریح کرد: اگر کسی با پیامبر اسلام عداوت کند، خدای متعال با او عداوت خواهد کرد.

,

وی با محکومیت شدید اقدام شیاطین فرانسه در توهین به پیامبر اسلام گفت: مسلمانان در این رابطه باید غیرت دینی داشته باشند.

,

کشورهای اسلامی بانگ یا محمد (ص) سر بدهند

, کشورهای اسلامی بانگ یا محمد (ص) سر بدهند, کشورهای اسلامی بانگ یا محمد (ص) سر بدهند,

امام‌جمعه سرخس بیان کرد: بعدازاین قضیه باید تمامی کشورهای اسلامی بانگ یا محمد(ص) سر می‌دادند، کاری که یمنی‌ها انجام دادند.

,

حجت‌الاسلام بختیاری اضافه کرد: یکی از نقشه‌های شومی که دشمنان برای سیطره بر اسلام دارند، تفرقه‌افکنی است؛ مسلمانان نباید با سستی دست آشتی به دشمنان اسلام بدهند.

,

وی ادامه داد: مذاکره با دشمنان خدا، خفت‌بار و ذلت‌بار است؛ در راه دین نباید سست شد؛ اگر تفرقه آمد، شوکت اسلام از بین می‌رود.

,

امام‌جمعه سرخس با تأکید بر اینکه هر حلقومی که ندای اختلاف سر بدهد، حلقوم شیطان است، افزود: شیطان بزرگ امروز آمریکا است و آغاز همه فتنه‌ها امروز از انگلیس سرچشمه می‌گیرد؛ مصیبت عالم اسلام هم این است که سراغ حلقوم‌های شیطانی رفتند.

,

حجت‌الاسلام بختیاری عنوان کرد: هرکسی با صهیونیست‌ها امروز ارتباط دارد، مشرک است؛ بت‌های امروز پیشرفته شدند، بتی شده است به نام آمریکا، انگلیس و اسرائیل؛ تمام ثروت کشورهای اسلامی را می‌برد و بر سر آن‌ها هم می‌کوبد.

,

وحشت مکرون از موج اسلام‌گرایی در فرانسه

, وحشت مکرون از موج اسلام‌گرایی در فرانسه, وحشت مکرون از موج اسلام‌گرایی در فرانسه,

مولوی عبدالعزیز پارسا، امام‌جمعه اهل سنت سرخس نیز در این مراسم اظهار کرد: همه مسلمانان باید به «حبل‌الله المتین» چنگ بزنند.

,

امام‌جمعه اهل سنت سرخس گفت: خدای متعال پیامبر اسلام را با پیام صلح و صفا بین مسلمانان فرستاد؛ پیامبری که بشریت را به سرمنزل مقصود رساند و راه رستگاری را برای بشر آشکار ساخت.

,

مولوی پارسا ادامه خاطرنشان کرد: دین پیامبر دین رحمت، اخوت و مهربانی است و به شهادت قرآن کریم، پیامبر اسلام »رحمت عالمیان» است.

,

وی بیان کرد: دشمنان پیامبر اسلام که در طول تاریخ از اسلام سیلی خوردند، تاب موج اسلام‌گرایی را امروز ندارند و باکمال بی‌شرمی به پیامبر اسلام اهانت و دهن‌کجی می‌کنند.

,

امام‌جمعه اهل سنت سرخس با محکومیت شدید اقدام نشریه فرانسوی در اهانت به ساحت پیامبر اسلام عنوان کرد: رئیس‌جمهور فرانسه باکمال وقاحت از توهین به پیامبر اسلام حمایت کرد؛ این دشمنی سابقه‌ای دیرینه دارد و کافران همیشه با پیام هدایت بخش پیامبران الهی با کینه و توهین رفتار می‌کنند.

,

مولوی پارسا بابیان اینکه منشأ این اهانت‌ها از دشمنی جهان کفر با اسلام است، گفت: مکرون امروز از موج اسلام‌گرایی در فرانسه وحشت‌زده شده است و ماهیت ضد بشری خود را نشان داد.

,

وی با تأکید بر اینکه شکست همه توطئه‌های دشمنان اسلام با وحدت امت اسلامی محقق می‌شود، خاطرنشان کرد: امروز به برکت نظام اسلامی شاهد وحدت مثال‌زدنی در شهرستان مرزی سرخس هستیم؛ این وحدت را قرآن کریم به‌عنوان یک نعمت نام برده است، بنابراین باید قدر آن را بدانیم.

,

امنیت امروز نتیجه وحدت و همدلی مردم شیعه و سنی است

, امنیت امروز نتیجه وحدت و همدلی مردم شیعه و سنی است, امنیت امروز نتیجه وحدت و همدلی مردم شیعه و سنی است,

محمدرضا رجبی مقدم، فرماندار سرخس نیز در این مراسم، مهم‌ترین عامل بدبختی بشریت را جهل برخی از مسلمانان دانست و گفت: امروز جهان اسلام در تب تفرقه می‌سوزد.

,

وی با محکومیت مواضع اسلام ستیزانه رئیس‌جمهور فرانسه تصریح کرد: خیره‌سرانی امروز به اسم آزادی بیان به پیامبر اسلام توهین می‌کنند و رئیس‌جمهور ملعون فرانسه هم از این اهانت، حمایت می‌کند.

,

فرماندار سرخس با اشاره به اینکه امروز نام مبارک حضرت محمد (ص) ثانیه‌ای از ماذنه‌های جهان قطع نمی‌‌شود، گفت: امروز دشمنان اسلام امروز با تفرقه‌افکنی، ثروت مسلمانان را به یغما می‌برند.

,

رجبی مقدم با تأکید بر اینکه امروز ایران اسلامی در میان حصاری از آتش به جزیره‌ای امن تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: امنیت امروز نتیجه وحدت و همدلی مردم شیعه و سنی است و باید قدردان این وحدت باشیم.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه