اخبار داغ

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

تولید محتوای خوب در فضای مجازی یک ضرورت است

تولید محتوای خوب در فضای مجازی یک ضرورت است
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: هر چند در تربیت نسل جوان عواملی چون جامعه، معلم و خانواده موثر می باشد ولی در این بین فضاهای مجازی تاثیر زیاد و گاها مخربی را بر روی تربیت این نسل می گذارد که می توان با تولید محتواهای خوب این فضا ها را به سمت و سوی قابل قبولی سوق داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، حجت الاسلام قاسم جعفرزاده در جلسه کمیته همکاری های اداره کل آموزش و پرورش و حوزه علمیه استان اردبیل  به تاثیر پررنگ فضاهای مجازی در تربیت و ایجاد دوگانگی در نسل حاضر اشاره کرد و اظهار داشت: هر چند در تربیت نسل جوان عواملی چون جامعه، معلم و خانواده موثر می باشد ولی در این بین فضاهای مجازی تاثیر زیاد و گاها مخربی را بر روی تربیت این نسل می گذارد که می توان با تولید محتواهای خوب این فضا ها را به سمت و سوی قابل قبولی سوق داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با اشاره به به نقش معلم در تربیت دینی دانش آموزان، افزود: اگر جایگاه معنوی معلم در جامعه مورد توجه قرار گیرد، مطمئن باشید می توان به آینده ای روشن امیدوار بود.

,

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل به تعامل خوب آموزش و پرورش و تبلیغات اسلامی استان اشاره کرد و گفت: بایستی متناسب با مقتضیات و نیازهای دانش آموزان، روحانیونی که در مدارس حضور پیدا می کنند هم از لحاظ محتوایی و هم روشی تحت آموزش های نوین قرار بگیرند.

,

جعفرزاده در ادامه با تاکید به ایجاد کارگاه های تخصصی برای تعامل بیشتر روحانیون و معلمان در سطوح مختلفف تصریح کرد:  جلسات پرسش و پاسخ و گفتمان ها نباید تنها به موضوعات مذهبی اختصاص یابند بلکه برای تاثیر بیشتر می توان از موضوعات آزاد نیز استفاده کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه