اخبار داغ

استاندار اردبیل:

برخی آسیب های اجتماعی برازنده استان اردبیل نیست

برخی آسیب های اجتماعی برازنده استان اردبیل نیست
استاندار اردبیل گفت: وضعیت برخی آسیب های اجتماعی از جمله طلاق، برازنده استان نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، اکبر بهنام جو  در جلسه کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی اظهار داشت: وضعیت برخی آسیب های اجتماعی  و از جمله طلاق برازنده استان نیست و باید از تمامی ظرفیت های در دسترس برای مشاوره و آموزش مهارت های زندگی بهره ببریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی شناسایی جامعه هدف برای ارائه آموزش های کاربردی را از جمله ضرورت های برنامه کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی دانست و افزود: استفاده از جمعیت دانش آموزی به همراه خانواده آن ها ، کارکنان دستگاههای اجرایی ، کارگران کارخانجات و اهالی محلات در راستای ارائه مهارت های زندگی می تواند درصد زیادی از جمعیت استان را تحت پوشش قرار دهد.

,

استاندار اردبیل هماهنگی دستگاههای مرتبط در این امر را ضروری دانست و گفت: مشاوران این طرح باید به آموزش های عملیاتی مجهز بوده و بتوانند تاثیرگذاری بالایی برای نیل به هدف و کاهش آسیب های اجتماعی داشته باشند.

,

بهنام جو با اشاره به شناسایی تعدادی از معتادان باسابقه ، از تلاش برای  رفع عملیاتی مشکلات این قشر با همکاری نهادهای مردمی خبر داد و اظهار کرد: خانواده و خود این معتادان توسط نیروهای تسهیلگر و مشاور برای دریافت کمک های آموزشی ، اشتغال و مهارتی شناسایی شده اند و لازم است این طرح با قوت ادامه یابد.

,

استاندار اردبیل بیان کرد: در اجرای عملیاتی برنامه کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی ، رفع و یا کاهش آسیب های اجتماعی به اتصال حلقه های اجرایی و جامعه هدف ممکن می شود و این زنجیره باید هماهنگی خود را حفظ کند.

,

وی افزود: با اجرای عملیاتی کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی به صورت پایلوت برای گروههای آسیب دیده، گام های بعدی این اقدامات برای گروههای دیگر جامعه نیز اجرایی می شود.

,

بهنام جو استفاده از ظرفیت مشاوران در این خصوص را ضروری دانست و خواستار استفاده از تمام متخصصین این حوزه برای ورود به عرصه آموزش شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه