اخبار داغ

با صدور بیانیه‌ای؛

سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان اقدام موهن رئیس‌جمهور فرانسه را محکوم کرد

سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان اقدام موهن رئیس‌جمهور فرانسه را محکوم کرد
سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان در بیانیه‌ای اقدام رئیس‌جمهور فرانسه در حمایت از توهین به پیامبر اسلام (ص) را محکوم کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان در بیانیه‌ای اقدام رئیس‌جمهور فرانسه در حمایت از توهین به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) را محکوم کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

متن بیانیه به شرح زیر است:

,

بار دیگر نظام سلطه، قلب عالم امکان، خاتم‌الانبیاء، روحی فداه را مورد توهین قرار داد و کشور فرانسه برای چندمین بار میزبان این تفکر شیطانی شد؛ شیاطین عالم، هیچ‌گاه دلیل محبت فطری انسان‌ها به پیامبر خاتم را نخواهند فهمید و برای آنکه جلوی تشرف بیشتر به دین اسلام را بگیرند، هر از چند گاهی خط سیر توهین و سپس فرمان خشونت و درنهایت تبلیغ این خشونت‌ها علیه اسلام را تکرار می‌کنند.

,

لکن بدانند که این فرآیند بیانگر افولِ فکری و اخلاقیِ تمدن مادی غرب است، نه‌تنها مسلمانان که تمام آزادی خواهان عالم می‌دانند که برپایی عدل و داد در عالم، تحت ظل آرمان‌های محمدی قابل‌اجراست و این دقیقاً نقطه مقابل نظام استعماری غربی است و فحاشی و توهین‌های آن‌ها به دلیل عصبانیت از رشد دین‌داری است.

,

جسارت شرم‌آور دولت فرانسه به ساحت پاک و قدسی پیامبر اعظم (ص)، اتفاق تلخ و دردناکی است که نمی‌توان آن را تنها در حد یک حرکت جاهلانه به‌حساب آورد. سیاست اسلام هراسی و اسلام‌ستیزی سالیانی است که از سوی سران کشورهای به اصلاح متمدن در دستور کار قرارگرفته است؛ و سردمداران کفر و الحاد این سیاست خبیثانه را با صدها شیوه و هزاران ابزار تبلیغاتی برای مبارزه با اسلام عزیز و قرآن کریم بروز داده‌اند.

,

طراحان اصلی این جریان‌های افراطی سردمداران نظام سلطه و صهیونیست‌های هتاک هستند که در این هنگامه می‌کوشند با تولید وحشت و خشونت به نام اسلام، تئوری ناجوانمردانه اسلام هراسی را ترویج کنند و از این آب گل‌آلوده طرفی برای خود ببندند که برای مردمان آن دیار ثمری جز ناکامی در پی نداشته است.

,

این اقدام وقیح و گستاخانه که از آن به نام آزادی بیان یادشده، نشان از اسلام‌ستیزی عملی و خامی مکرون در سیاست است که به‌ظاهر ارکان دین مبین اسلام و مقدسات مسلمین جهان را نشانه گرفته ولی در باطن تیری است که آمریکای جنایتکار و صهیونیسم رو به اضمحلال را هدف گرفته و نشانی واضح از افول بیچارگی و سرافکندگی طرفداران به‌اصطلاح آزادی بیان اروپایی و سردمداران دروغین دفاع از حقوق بشر است؛ آزادی بیانی که در غرب به هر فردی اجازه می‌دهد وجود خدا، حقیقت مسیح (ع)، موسی (ع) و تمام انبیاء را به چالش بکشد ولی همان فرد قادر نخواهد بود صحت اطلاعات را که در مورد هولوکاست منتشر می‌شود، زیر سؤال ببرد!

,

ممنوعیت پرداختن به هولوکاست در جوامع غربی و آزادی برای اهانت به ادیان الهی تناقض عجیبی است که کشورهای غربی و اروپایی حتی زحمت توجیه آن را به خود نمی‌دهند!

,

در پایان اعلام می‌کنیم که این حرکت رذیلانه دولت فرانسه نه‌تنها خدشه‌ای به گل سرسبد عالم خلقت و چهره نورانی رسول مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) وارد نخواهد ساخت،

,

بلکه سبب ایجاد همبستگی عظیم امت اسلامی و آزادی خواهان در سراسر دنیا در اعتراض و محکومیت نظام سلطه می‌شود تا ماهیت پلید و دروغین سردمداران غرب بیش‌ازپیش برجهانیان آشکارشده و ضمن تحریم کالاهای کشور فرانسه، در آینده‌ای نه‌چندان دور پاسخ‌هایی قاطع دریافت کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه