اخبار داغ

مسئول بسیج دانشجویی لرستان:

۸۰ گروه جهادی در لرستان آماده حضور برای مقابله با کرونا شدند

۸۰ گروه جهادی در لرستان آماده حضور برای مقابله با کرونا شدند
شرفی، مسئول بسیج دانشجویی لرستان گفت: 80 گروه جهادی در استان با لبیک به سخنان مقام معظم رهبری آماده حضور دوباره در میدان مقابله با کرونا شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ میلاد شرفی در گفت و گو با خبرنگار سفیر افلاک اظهار داشت: بعد از فرمایشات مقام معظم رهبری در ستاد مقابله با کرونا در کشور مبنی بر حضور دوباره جوانان برای مقابله و مبارزه با کرونا، جهادگران لرستانی به فرمان رهبری لبیک گفتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: بلافاصله بعد از سخنرانی امام خامنه ای، قرارگاه جهادی برای پشتیبانی نظام سلامت شکل گرفت و قرار شد که نیازمندی ها و کمک های مورد نیاز از سوی ستاد کرونا استان در اختیار گروه های جهادی قرار گیرد تا نیروهای جوان در همان راستا اقدامات مورد نیاز را انجام دهند.

,

مسئول بسیج دانشجویی لرستان تصریح کرد: اقداماتی از قبیل گندزدایی و ضدعفونی کردن بیش از ۴۰ نقطه در محلات و مراکز صورت گیرد و همچنین دانشجویان جهادگر در حوزه علوم پزشکی در صورت نیاز در مراکز خدمات دهی، وارد میدان شوند.

,

وی از برپایی ایستگاه های سلامت خبر داد و گفت: ایستگاه های سلامت در نقاط مختلف برپا می شوند و خدماتی مانند تب سنجی، گندزدایی خودروها و توزیع پک ها و ماسک های بهداشتی را ارائه می دهند و علاوه بر این بروشورهایی برای رعایت پروتکل های بهداشتی آماده و در بین افراد توزیع می شود تا نسبت به رعایت این موضوع اقدام شود.

,

شرفی بیان کرد: در استان ۸۰ گروه جهادی هم اکنون آماده مقابله با کرونا هستند البته وقتی کار آغاز می شود تعداد جهادگران برای خدمت رسانی بیشتر می شود و خوشبحتانه استقبال جوانان برای خدمات دهی بسیار زیاد است.

,

وی خاطرنشان کرد: در دور قبل نیز جهادگران برای مقابله با کرونا اقدامات قابل توجهی انجام دادند از جمله گندزدایی و ضدعفونی کردن  مراکز و محلات، تهیه و توزیع بسته های معیشتی، تهیه و توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده که ثابت کردند هر جا نیاز باشد برای خدمات رسانی در میدان حضور دارند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه