اخبار داغ

فرمانده سپاه استان لرستان:

تلاش دشمن برای کاهش نفوذ ایران در منطقه/ایستادگی ملت ایران، تحریم‌ها را بی اثر کرد

تلاش دشمن برای کاهش نفوذ ایران در منطقه/ایستادگی ملت ایران، تحریم‌ها را بی اثر کرد
سردار کشکولی، فرمانده سپاه استان لرستان گفت: دشمن به دنبال کاهش نفوذ ایران در منطقه است اما با مقاومت و ایستادگی دشمن مایوس و به عقب رانده می شود و ایستادگی ملت ایران، تحریم ها را بی اثر کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک سردار مرتضی کشکولی صبح امروز در جلسه با مدیران کارخانجات استان اظهار داشت: ملت ایران اسلامی بعد از پیروزی انقلاب تاکنون با هوشمندی و تقدیم شهدایی در راه اسلام و انقلاب، دشمن را در رسیدن به اهداف خود مایوس کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: در هشت سال جنگ تحمیلی دشمن علیرغم همه هزینه های مالی اما با شکست همراه شد و دشمن متوجه شد که با جنگ نظامی نمی شود با جمهوری اسلامی روبرو شد که بعد از آن از جنگ نرم و ابزاری دیگری برای ضربه زدن استفاده کردند اما موفق نشدند.

,

فرمانده سپاه استان لرستان با اشاره به مشکلات اقتصادی تصریح کرد: دشمن در طول این سالها تحریم هایی ظالمانه را برای فشار و تسلیم ملت ایران در نظر گرفت و هم اکنون هیچ چیزی دیگر برای تحریم ندارد و با توجه به همه این فشارها اما ملت ایران ایستاده اند و دشمن روز به روز با شکست همراه می شود.

,

وی عنوان کرد: تحریم های دشمنان در طول این سالها بی سابقه بود و آنها به دنبال فشار و براندازی بودند اما ایستادگی ملت ایران تحریم ها را بی نتیجه گذاشت و این در حالیست که اگر این تحریم ها علیه هر کشور دیگری اجرا می شد در آن کشورها قحطی و مشکلاتی دیگر رخ می داد اما ایران اسلامی با ایستادگی به راه خود ادامه می دهد.

,

سردار کشکولی بیان کرد: علیرغم همه مشکلات، ایران همچنان رتبه هجدهم اقتصاد را در جهان دارد که این نتیجه ایستادگی و مقاومت است و هر روز در کشور شاهد پیشرفت و توسعه هایی هستیم که اگر تحریم ها نبود اقتصاد به شکوفایی رسیده بود.

,

وی خاطرنشان کرد: ایران امروز در بسیاری از رشته ها و موارد رتبه های برتر دنیا را دارد و دشمن نتوانسته کاری کند و روز به روز با اقتدار و سربلندی در مسیر موفقیت حرکت می کند.

,

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: دشمن از فضای مجازی برای عملیات روانی استفاده می کند و از هر فضایی برای ضربه زدن بهره برداری می کند اما جایگاه ایران در دنیا هر روز پر افتخارتر می شود و دشمن به عقب رانده می شود.

,

وی با اشاره به این که دشمن به دنبال کاهش نفوذ ایران در منطقه است اظهار داشت: دشمن دست از اذیت و توطئه ها برنمی دارد و می خواهد نفوذ منطقه ای ایران را کاهش دهند و علاوه بر این می کوشد تا برد موشکی را نیز کم کنند.

,

سردار کشکولی بیداری اسلامی را در دنیا سبب هراس دشمن برشمرد و افزود: دشمن تلاش دارد تا یک الگوی موفق به جهان ارائه نشود که دولت و ملت های دیگر از انقلاب اسلامی ایران الگو بگیرند و امروز جمهوری اسلامی ایران و ملت های مسلمان آنها را به حاشیه برده است. دشمنان خیرخواه ملت ایران نبوده و نیستند و ملت ایران با تیکه بر توان داخلی و استفاده از ظرفیت ها می تواند به موفقیت بیشتر دست یابد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه