اخبار داغ

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان:

دشمن از هر فرصتی برای ایجاد اختلاف در جامعه اسلامی استفاده می‌کند

دشمن از هر فرصتی برای ایجاد اختلاف در جامعه اسلامی استفاده می‌کند
آیت‌الله شیخ علی خاتمی،نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: هر کلمه‌ای که رنگ و بوی اختلاف و تفرقه بدهد ولو به حق باشد درشرایط امروز جامعه باید از آن جلوگیری شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; آیت‌الله شیخ علی خاتمی امروز در شورای اداری استان زنجان اظهار داشت: در گذشته به دلیل نبود سواد کافی، نبود شناسنامه و کارت ملی و مشغول بودن مردم برای تهیه نان، سن و تاریخ تولد اهمیتی نداشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی با بیان اینکه اینکه میلاد پیامبر گرامی اسلام 12 ربیع‌الاول باشد یا 17 این ماه، نه مشکلی ایجاد می‌کند و نه مشکلی را حل، افزود: اما خاصیت دشمن این است که از هر فرصتی برای ایجاد اختلاف در جامعه اسلامی استفاده می‌کند که پایه‌گذار آن استعمار پیر انگلیس بوده است.
,
 
,
امام جمعه زنجان با اشاره به سخنان یکی از مقامات آمریکایی در خصوص وضعیت مسلمانان، گفت: او می‌گوید چین و هند دو میلیارد نفر جمعیت و 80 خدا دارند اما مسلمانان با یک خدا آرامش ندارند و در خیابان‌های کشورهای اسلامی خون جاری است هم قاتل می گوید الله اکبر و هم مقتول.
,
 
,
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع اعضای ستاد کرونای کشور، گفت: از دیدگاه ایشان هم از هر کلمه‌ای که رنگ و بوی اختلاف و تفرقه بدهد ولو به حق باشد درشرایط امروز جامعه باید از آن جلوگیری شود.
,
 
,
آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه در داخل کشور مشترکات بسیاری از جمله دین، مکتب، مذهب، انقلاب و قانون اساسی داریم، افزود: اما دشمنی داریم که هیچ گرگی به این اندازه درندگی خود را به صورت رسمی اعلام نکرده است.
,
 
,
وی با اشاره به تحرکات خزانه‌داری آمریکا و معاون ترامپ برای ملاقات با سران 140 کشور جهان برای عدم خرید و فروش از ایران، گفت: همه مسافر یک کشتی هستیم و می‌دانیم که دشمن به هیچ اصلی از اصول پایبند نیست.
,
 
,
امام جمعه زنجان فرهنگ استعمار را امپریالیستی عنوان کرد و گفت: استعمار و امپریالیست همواره به دنبال منافع خود بوده‌اند و باید در این شرایط که دشمن سختترین مشکلات را برای کشور ایجاد می‌کند، صحبت‍‌های ما نباید رنگ و بوی اختلاف به خود بگیرد.
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه