اخبار داغ

لیگ برتر فوتسال|مسابقات ۱۴ روز بعد از صدور مجوز برگزاری آغاز می‌شود

لیگ برتر فوتسال|مسابقات ۱۴ روز بعد از صدور مجوز برگزاری آغاز می‌شود
سازمان لیگ فوتسال اعلام کرد که فصل جدید مسابقات لیگ برتر این رشته، دو هفته پس از اخذ مجوز برگزاری رقابت‌ها آغاز خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، هیئت‌رئیسه سازمان لیگ فوتسال ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌ها و پیگیری‌های مجدّانه بهاروند سرپرست، محمد نبی دبیرکل، اعضای محترم کمیته پزشکی و اعضای ستاد مبارزه با کرونا در فوتبال فدراسیون فوتبال، جهت اندیشیدن تمهیدات لازم برای شروع مسابقات فوتسال کشور فصل 1400-1399 و نیز سپاس و قدردانی از همکاری شایسته کلیه باشگاه‌های حاضر در مسابقات فوتسال کشور با بررسی همه جوانب، موارد زیر به تصویب رسید:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

1- مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور فصل 1400-1399، 14 روز پس از اخذ مجوزهای لازم جهت شروع مسابقات از مبادی ذی‌ربط و اعلام دستورالعمل‌های بهداشتی مبارزه با کرونا، فاصله‌گذاری اجتماعی و الزامات سلامت محیط و کادر در تمرینات و مسابقات فوتسال آقایان و بانوان کشور از سوی ستاد مبارزه با کرونا در ورزش آغاز شود. به این منظور زمان نقل و انتقالات بازیکنان در مسابقات فوق‌الذکر تا یک هفته مانده به شروع مسابقات مذکور تمدید می‌شود.

,

2- برنامه مرحله دوم مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال کشور در فصل مسابقات 99-98، پس از اخذ مجوزهای لازم جهت برگزاری مسابقات و صدور آرای انضباطی از سوی ارکان قضایی فدراسیون فوتبال در خصوص شکایت مطروحه از سوی تیم‌های حاضر در مسابقات، متعاقباً اعلام می‌شود.

,

3- برنامه مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور در رده‌های سنی امید، جوانان و نوجوانان و مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور بانوان در فصل 1400-1399 و نیز ادامه مسابقات لیگ دسته اول بانوان کشور در فصل 99-98 به محض اخذ مجوزهای لازم از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام خواهد شد.

,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه