اخبار داغ

فرماندار هرسین:

اصناف باید به سلامت مردم احترام بگذارند/ شیوع بیماری کرونا زنگ خطری برای قاریان مجالس ترحیم و صاحبان عزا

اصناف باید به سلامت مردم احترام بگذارند/ شیوع بیماری کرونا زنگ خطری برای قاریان مجالس ترحیم و صاحبان عزا
عبادالله کنجوریان, فرماندار هرسین گفت: اصناف باید به سلامت مردم احترام بگذارند و با تعطیلی واحد های خود با مردم و مسئولان همگام باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از دیوانگاه، عبادالله کنجوریان فرماندار شهرستان هرسین صبح امروز از بازار شهرهای هرسین و بیستون  بازدید کرد.

کنجوریان در این بازدید از تعدادی از اصناف خواست به سلامت مردم احترام بگذارند و با تعطیلی واحد های خود با مردم و مسئولان همگام باشند و اگر به سلامت مردم توجهی ندارند حداقل مراقب سلامت خود و خانواده هایشان باشند.

فرماندار هرسین تصریح کرد: در وضعیت نگران کننده ای هستیم و از مردم بزرگوار دارالمومنین هرسین میخواهم تابو رودرواسی را بشکنند و در مراسمات ترحیم شرکت نکنند.

کنجوریان ادامه داد: گویا زنگ خطر به گوش قاریان مجالس ترحیم و صاحبان این مجالس نرسیده است و این اشخاص باید بدانند خاطره خوبی از آنان در ذهن مردم نخواهند ماند.

وی افزود:  علیرغم تذکرات داده شده متاسفانه قاریان و صاحبان مجالس عزا به هشدار ها پایبند نبوده و با سوء استفاده از رودرواسی مردم به فکر کسب درآمد و برگزاری مراسم خود هستند.

کنجوریان همچنین از خانواده هایی که مراسمات خاکسپاری، هفتم، چهلم و سالگرد اموات خود را بخاطر شیوع کرونا بصورت محدود و یا اصلا برگزار نکردند تقدیر کرد و این اقدام را نشانه بافرهنگی این خانواده ها دانست.

فرماندار هرسین بار دیگر و در خطاب به اصناف متخلف گفت: متوجه شرایط اقتصادی، اجاره بالای واحد های استیجاری و چک های برگشتی کاسبان هستیم ولی واقعا حتی تصور ابتلا به کرونا بسیار نگران کننده و آثار منفی در روح و روان انسان دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیوانگاه,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه