اخبار داغ

فرمانده سپاه امام رضا(ع):

هسته‌های مقاومت توسط دانش‌آموزان بسیجی در مدارس باید تشکیل شود

هسته‌های مقاومت توسط دانش‌آموزان بسیجی در مدارس باید تشکیل شود
سردار نظری گفت: شما [دانش‌آموزان بسیجی] در مدرسه باید بر اساس مسئولیتی که پذیرفتید از دیگران دعوت‌های رفتاری و عملی کنید و هسته‌های مقاومت توسط دانش‌آموزان بسیجی باید در مدارس تشکیل شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ سردار یعقوبعلی نظری، فرمانده سپاه امام رضا(ع)، صبح امروز در مراسم تحلیف فرماندهان واحدهای بسیج دانش آموزی و توزیع همزمان ۱۰۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان، در مجتمع آیه‌های مشهد گفت: اجتماع تشکیل شده از افراد و انسان‌ها؛ انسان‌ها به‌عنوان واحدها و سلول‌های عملیاتی یک جامعه هستند و بسیار می‌توانند تأثیرگذار باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی ادامه داد: ما بر اساس آرمان‌ها و آرزوهای خودمان بنا داریم که یک ملت زنده، عزتمند، آزاد و مستقل باشیم و اجازه ندهیم کسی به هویت، شخصیت، داشته‌ها و ثروت‌های معنوی و مادی ما چشم طمع داشته باشند.

,

سردار نظری خاطر نشان کرد: ما بنا داریم یک ملت سربلند باشیم، بنابراین باید قوی، آماده و سلحشور باشیم و روحیه جهادی؛ کار و تلاش داشته باشیم.

,

فرمانده سپاه امام رضا(ع) با تاکید بر بعد پرورشی آموزش گفت: مدرسه و آموزش پرورش، هم از بعد آموزشی و هم پرورشی بسیار مهم است. آموزش بدون پرورش در مسیر انحراف ممکن است قرار بگیرد اما پرورش درست است که می‌تواند آموزش‌ها را به محصول و نتیجه برساند.

,

وی ادامه داد: انسان باید نسبت به خود، خانواده و جامعه مسئولیت‌پذیر باشد. اگر جامعه‌ای انسان‌های مسئولیت‌پذیر داشته باشد، آن جامعه زنده است، ولی اگر حس مسئولیت‌پذیری در افراد ضعیف شود آن جامعه از بین می‌رود.

,

سردار نظری با بیان اینکه پیامبر اعظم در ابتدای رسالت، خودش تنها بود ولی گسترش پیدا کرد، گفت: شما [دانش‌آموزان بسیجی] در مدرسه باید این مسیر را بر اساس مسئولیتی که پذیرفتید آغاز کنید و دعوت کنید از دیگران و در این مسیر دعوت‌های رفتاری و عملی باید صورت گیرد.

,

فرمانده سپاه امام رضا(ع) ادامه داد: دانش‌آموزان بسیجی به‌تنهایی آغازگر هستند، اما در آینده حتماً باید همراه داشته باشید و ما انتظار داریم که این آغاز، تبدیل به راهی شود که جمعیت کثیری از مدرسه راه درست، راه مبارزه، راه سازندگی و راه تربیت را بیاموزند.

,

عرصه باید مبنی بر اهداف بلند محقق شود.

,

وی در ادامه با تاکید بر مسئولیت‌پذیری افراد در جامعه گفت: فردی که به دنبال مسائل پیش پا افتاده زندگی خودش باشد، قطعاً جامعه هم در مقابل این افراد همان مسیر را طی خواهد کرد.

,

سردار نظری گفت: هسته‌های مقاومت توسط دانش‌آموزان بسیجی در مدارس باید تشکیل شود. فرمانده سپاه امام رضا(ع) ادامه داد: جامعه خدا محور دشمن دارد؛ هر جامعه‌ای که دشمن‌های قوی‌تری داشته باشد و در مبارزه با آن دشمن برخیزد، آن جامعه و فرد بزرگ‌تر می‌شود و دشمن داشتن در مسیر آرمان‌ها، قطعی است.

,

فرمانده سپاه امام رضا(ع) در پایان به دانش‌آموزان بسیجی گفت: امیدوارم این مسئولیتی که قبول کرده‌اید هرچه سریع‌تر انجام دهید و بسیج دانش‌آموزی خراسان رضوی تبدیل به الگو شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه