اخبار داغ

رئیس سازمان حمل‌ونقل خرم آباد:

۸۰۰۰ ماسک بین رانندگان تاکسی در خرم‌آباد توزیع شد

۸۰۰۰ ماسک بین رانندگان تاکسی در خرم‌آباد توزیع شد
ارمغان، رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری خرم‌آباد با اشاره به استفاده 95 درصدی رانندگان از ماسک گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون 8000 ماسک و 12 هزار دستکش بین رانندگان توزیع‌شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود ارمغان در گفت‌وگو با خبرافلاک اظهار داشت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا امروز و طی موج‌های دوم و سوم بیش از هشت هزار ماسک و ۱۲ هزار دستکش بین رانندگان توزیع‌شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرافلاک,

وی بابیان این‌که ۹۵ درصد رانندگان تاکسی‌ها از ماسک استفاده می‌کنند افزود: ضمن استقرار گشت‌های نظارت بر رعایت قوانین کرونایی، با رانندگان بدون ماسک، تاکسی‌هایی که بیش از سه نفر و اتوبوس‌هایی که بیش از ۱۶ نفر مسافر داشته باشند برخورد می‌شود.

,

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری خرم‌آباد با اشاره به اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی سالن‌های انتظار پایانه‌های مسافربری عنوان کرد: به‌طور روزانه ناوگان حمل‌ونقل شهری، ادارات، سازمان‌ها، اماکن دولتی، پاساژها، بانک‌ها و… را ضدعفونی کرده‌ایم و تاکنون ۵۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی مصرف‌شده است.

,

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای تیرماه تاکنون ۴۰۰ دستگاه تاکسی به سامانه هوشمند پرداخت کرایه (QR) مجهز شده و طی دوماه آینده ۴۰۰ دستگاه دیگر به این سامانه اضافه می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه