اخبار داغ

مدیر کل راه آهن اصفهان:

قطارها با 50 درصد ظرفیت حرکت می کنند/ قیمت های مصوب قبل از کرونا لحاظ می شود

قطارها با 50 درصد ظرفیت حرکت می کنند/ قیمت های مصوب قبل از کرونا لحاظ می شود
مدیر کل راه آهن اصفهان گفت: در حال حاضر و با توجه به لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی قطارها با 50 درصد ظرفیت حرکت می کند و این در حالی است که هیچگونه افزایش قیمتی را به این خاطر لحاظ نکرده و قیمت مصوب قبل از کرونا لحاظ شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید رضا سادات حسینی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز اظهار کرد: تعداد مسافران قطار از زمانی که بیماری کرونا شیوع و گسترش پیدا کرد با کاهش روبرو بوده است؛ در این ایام و با شیوع کرونا تلاش برای حفظ سلامتی مسافران از اولویت ها در برنامه ریزی در راه آهن اصفهان به شمار می رود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,
 
,
مدیر کل راه آهن اصفهان تصریح کرد: از این رو در این مدت تمام پروتکل های بهداشتی در مورد این بیماری در راه آهن اصفهان مورد توجه قرار گرفت و هر نیم ساعت یکبار در سیر قطارها سالن ها و کوپه ها ضدعفونی می شود و همچنین این روند قبل و بعد از مسافرگیری نیز انجام و این ضدعفونی در سالن های انتظار و پایانه مسافربری نیز به صورت مستمر و در بازه های زمانی ۴۰ دقیقه انجام می شود.
,
 
,
وی با بیان اینکه مکان های پرتردد و فضاهای که در تماس بیشتری با افراد است به صورت ویژه و مستمر ضدعفونی می شود، ادامه داد: در حال حاضر و با توجه به لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی قطارها با 50 درصد ظرفیت حرکت می کند و این در حالی است که هیچگونه افزایش قیمتی را به این خاطر لحاظ نکرده و قیمت مصوب قبل از کرونا لحاظ شده است.
,
 
,
سادات حسینی بیان کرد: کوپه های چهار نفره به دو نفر اختصاص پیدا می کند و در صورتی که مسافران از یک خانواده باشند می توانند به صورت چهار نفره از کوپه استفاده کنند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه