اخبار داغ

معارفه دادستان گچساران/ نگین تاجی ؛مدیر پشت میز نشین نمی خواهم

معارفه دادستان گچساران/ نگین تاجی ؛مدیر پشت میز نشین نمی خواهم
مراسم معارفه رئیس دادگستری گچساران و نیز تکریم و معارفه دادستان این شهرستان با حضور جمعی از مسئولان استانی در سالن اجتماعات دادگستری این شهرستان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح زاگرس با حکم رئیس قوه قضائیه، قاضی "رهام دیانت" که پیش از این ریاست دادگستری باشت را برعهده داشت در آیینی به ‌عنوان رئیس جدید دادگستری گچساران معرفی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح زاگرس,

حسن نگین تاجی در این آیین گفت:از اولویت های دستگاه قضایی بحث حقوق عامه است،موضوعی که متاسفانه با پدیده هایی همچون کوه خواری و زمین خواری و دریاخواری تضییع واقع شده است.

وی ابراز داشت :به تبع در استان نیز درسالیان گذشته به حقوق عامه توجه چندانی نشده و برخی وقت ها واگذاری های غیرقانونی به اشخاصی صورت گرفته که وظیفه دستگاه قضا نیز مقابله ،بازپسگیری و رفع تصرف چنین موضوعاتی را دارد.

,
,
,


رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت :توصیه ای که به عزیزان دارم این است که حتما کارگروهی با مشارکت نهادهای متولی تشکیل شود در اینکه آسیب های حوزه منابع طبیعی کجاست و اولویت بندی شود و وارد عمل بشوید برای اجرا،درحالی  که در استان ۴۰۰هکتار رفع تصرف داشتیم.

,
,



نگین تاجی خاطر نشان کرد :آنچه مردم توقع دارند پرونده ها مشمول اطاله دادرسی نشوند و امروز در دستگاه قضایی با الکترونیکی شدن رونددادرسی، رتبه سوم کشوری را داریم.

,
,
,



او اولویتهایش را در انتخاب مدیران در سطح استان  نخبه گزینی عنوان کرد و گفت : مدیر پشت میز نشین نمی خواهیم چرا که کار جهادی در دستگاه قضایی استان‌بسیار مشهود است.

,
,
,



نگین تاجی تاکید کرد: در بحث دادرسی الکترونیک نیز امیدواریم  همکاری سایر دستگاه ها دربحث زیرساخت ها در گچساران را هم داشته باشیم هرچند زمینه هایی برای این امر فراهم شده است .

,
,
,

در ادامه این آیین نیز حجت الاسلام "محمد صدرا ادیبان" به عنوان دادستان جدید گچساران معرفی و از زحمات دادستان سابق"امیرحمزه بازیار"نیز قدردانی شد.

,

حجت الاسلام ادیبان پیش از این ریاست دادستانی شهرستان بهمئی را برعهده داشت و "بازیار" از آبانماه سال ۹۶ به عنوان دادستان عمومی و انقلاب گچساران مشغول به خدمت بود.

,

 "رضا غریب پور" ریاست دادگستری شهرستان گچساران را بر عهده داشت که مردادماه امسال از سوی رئیس قوه قضاییه به عنوان معاون محاکم تهران (معاون مجتمع قضایی تهران) منصوب شد.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه