اخبار داغ

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان:

صدور انقلاب به کشورهای دیگر، منافع دشمن را به خطر انداخته است

صدور انقلاب به کشورهای دیگر، منافع دشمن را به خطر انداخته است
ثمینی، معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت: صدور انقلاب، منافع دشمن را به خطر انداخته است و این موضوع سبب نگرانی دشمن شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، محمود ثمینی ظهر امروز در جلسه با مدیران کارخانجات استان اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران امسال وارد چهل و دومین سالگرد پیروزی می شود و نظام جمهوری اسلامی ایران بر مبنای نگاه بسیار دور اندیش امام(ره) با محوریتی بر پایه اسلام و مشارکت مردم شکل گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی با اشاره به مشارکت مردم افزود: در طول این سالها اگر حمایت مردم از نظام و ولایت نبود در ۸ سال دفاع مقدس با اندک امکانات نمی شد مقاومت کرد در حالی که با وارد شدن مردم در عرصه دفاع مقدس به پشتیبانی از نیروهای مسلح و رزمندگان پس از ۸ سال مقاومت شد و در نهایت پیروزی انقلاب اسلامی ایران رقم خورد.

,

ثمینی تصریح کرد: ملت ایران هر گاه نیاز بوده در صحنه حضور داشتند و مردم در تمام صحنه ها نظام و انقلاب را حمایت کردند و این مردم مستحق خدمت هستند و باید بالاترین خدمات به آنها ارائه گردد.

,

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان عنوان کرد: آمریکا تحریم های خود را پس از پیروزی انقلاب آغاز کرد و هر ساله شدت تحریم ها را بیشتر کرد و در سال جاری غیر انسانی ترین تحریم ها را با ملت ایران انجام داد تا به تصور خود بتواند این گونه ملت را تسلیم کند اما ملت ایران ایستاده اند.

,

وی بیان کرد: ملت ایران به نظام اعتقاد دارند و سختی ها را تحمل کردند و در هر دولتی خدمت رسانی صورت گرفته است، البته در این سالها گروهک های ضد انقلاب تلاش داشتند تا بتوانند ضربه بزنند که در این مسیر با شکست همراه شدند.

,

ثمینی خاطر نشان کرد: دشمن از هر موضوعی برای منافع خود سواستفاده می کند و در حالی که تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران بهره برداری های زیادی از این کشور انجام می داده، با پیروزی انقلاب دست غارتگران و سودجویان قطع شده است.

,

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با اشاره به صدور انقلاب خاطر نشان کرد: امروز منافع دشمنان با صدور انقلاب به خطر افتاده است و تلاش دارند تا این نظام را به زانو درآورند که تاکنون این هدف دشمن به سنگ خودره و هیچگاه به این هدف نخواهند رسید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه