اخبار داغ

رئیس سازمان نظام پزشکی استان همدان:

مشکلی در مدیریت بیماران کرونایی همدان نداریم

مشکلی در مدیریت بیماران کرونایی همدان نداریم
علیرضا مدرکیان گفت: با وجود آمار بالای کرونا، بیماری که بلاتکلیف مانده باشد نداریم و به لطف برنامه ریزی های دقیق خدمت رسانی در بیمارستان ها بدون مشکل پیش می رود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا مدرکیان، رئیس سازمان نظام پزشکی استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، در مواجهه با موج سوم و شدید شیوع کرونا جهت اطمینان خاطر شهروندان همدانی گفت: خوشبختانه در این مدت هیچ مشکلی در خدمت رسانی نداشتیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

مدرکیان با بیان اینکه همکاران ما همواره پای کار بوده اند، افزود: با برنامه ریزی جدی و مدیریت مناسب هیچ بیماری بلا تکلیف نمانده است؛ یعنی هیچ بیماری نیست که به بیمارستان مراجعه کرده باشد و بدون نتیجه بیرون آمده باشد.

,

وی با تاکید بر اینکه خدمت رسانی های رضایت بخشی در حال انجام است، تصریح کرد: ممکن است فردی به بیمارستانی مراجعه کند که تخت خالی در آنجا موجود نباشد، در این صورت سیستم بیمارستان، از طریق ستاد هدایت بیمارستانی، یک تخت خالی جست و جو و بیمار را به بیمارستان مورد نظر برای گرفتن خدمات بستری هدایت می کند.

,

رئیس سازمان نظام پزشکی با بیان اینکه آمار مراجعه به بیمارستان ها بالا است اما دچار بحران نشده ایم، ادامه داد: به جرئت می گویم ما بیماری که نیاز به بستری شدن داشته باشد و در راه رو های بیمارستان یا روی برانکارد بدون خدمت بماند نداشتیم و در این رابطه جا دارد از مسئولان برنامه ریزی مقابله با کرونا کمال تشکر را داشته باشم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه