اخبار داغ

نظری:منتظر تائیدیه دریافت پول شفر و باشگاه پاختاکور هستیم/ آرای استراماچونی و بودوروف صادر نشده است

نظری:منتظر تائیدیه دریافت پول شفر و باشگاه پاختاکور هستیم/ آرای استراماچونی و بودوروف صادر نشده است
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: تمام بدهی باشگاه به شفر پرداخت شده و منتظر تائیدیه های پرداخت هستیم تا ظرف یکی دو روز دیگر پنجره باشگاه را باز کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت نظری در خصوص پرداخت بدهی باشگاه استقلال به وینفرد شفر اظهار داشت: بدهی باشگاه استقلال به سرور جباروف پرداخت شده و تائیدیه وی را هم گرفتیم. البته بدهی به باشگاه پاختاکور نیز پرداخت شده و منتظر هستیم تا تائیدیه آنها را هم بگیریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: ضمن تشکر از خلیل زاده بابت پیگیری موضوع و همچنین احمد مددی، بخش دوم پرداختی به شفر با پیگیری سرپرست باشگاه انجام شده است. امروز از متوجه شدم تمام بدهی باشگاه به شفر پرداخت شده و منتظر تائیدیه های پرداخت هستیم تا ظرف یکی دو روز دیگر پنجره باشگاه را باز کنیم.

,

عضو هیات مدیره استقلال در پاسخ به این سوال که در مجموع چقدر بدهی باشگاه پرداخت شده است عنوان کرد:  پرداخت ها در طول زمان بوده و در یک برهه انجام نشده است. ما از راه های مختلف تلاش کردیم این پولها را پرداخت کنیم ولی در مجموع 93 هزار و پانصد دلار به جباروف پرداخت شده است. باشگاه پاختاکور هم یکصد هزار دلار از ما دریافت کرده و حدود ششصد هزار دلار هم به شفر پرداخت شده است.

,

نظری که با بخش خبری شبکه خبر صحبت می کرد تاکید کرد: ما از کشورهای مختلف تلاش کردیم این مبالغ را واریز کنیم. هم سرپرست و هم رئیس هیات مدیره اطمینان دادند که بدهی ها پرداخت شده است. تائیدیه سرور جباروف هم روز گذشته به دست ما رسیده است.

,

وی در خصوص پرونده استراماچونی گفت: خوشبختانه هنوز از آنها خبری نیست البته ما موضوع را دنبال می کنیم. خوشبختانه هنوز رایی در مورد استراماچونی و بودوروف صادر نشده و صدور آرای اینچنینی برای نقل و انتقالات ما مشکلی ایجاد نمی کند. اگر صادر شود تا نیم فصل فرصت داریم تا بقیه بدهی ها را تسویه کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه