اخبار داغ

در پی تشدید شرایط کرونایی در نهاوند انجام شد؛

ضدعفونی خیابان های شهر نهاوند توسط تیپ انصارالحسین(ع) سپاه استان همدان+ عکس و فیلم

ضدعفونی خیابان های شهر نهاوند توسط تیپ انصارالحسین(ع) سپاه استان همدان+ عکس و فیلم
همزمان با اجرای محدودیت های کرونایی در شهرستان نهاوند به دلیل شرایط حاد کرونایی با حضور ماشین آلات تیپ انصارالحسین(ع) سپاه استان همدان خیابان ها و معابر شهر نهاوند ضدعفونی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ ضدعفونی و گندزدایی خیابان های شهر نهاوند در راستای مقابله با ویروس کرونا توسط خودروهای مخصوص تیپ انصارالحسین(ع)  سپاه استان همدان انجام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

سرهنگ علی مختاری، فرمانده سپاه نهاوند در حاشیه این مراسم گفت: با توجه به شرایط خاص کرونایی نهاوند امروز همکاران ما در تیپ ۳۲ انصارالحسین(ع) استان همدان با ماشین های ویژه در سطح شهرستان حضور پیدا کردند و سطح خیابان های پرتردد را ضدعفونی کردند.

,

, ,

وی اظهار داشت: برای دومین مرتبه است که این کار در حال انجام است؛ مرحله اول توسط تیپ نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه انجام شد و امروز مرحله دوم در حال انجام است.

,

, ,

فرمانده سپاه نهاوند افزود: از شهروندان درخواست داریم به توصیه های بهداشتی توجه کنند و ضمن رعایت فاصله گذاری اجتماعی از ماسک استفاده کنند.

,

, ,

وی گفت: سپاه و بسیج در کنار مسئولان بهداشتی و در خدمت مردم هستند و با همکاری و همدلی تا پیروزی بر ویروس منحوس کرونا تلاش می کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه