اخبار داغ

دیدار آیت الله فلاحتی با خانواده شهید فرمان پوریعقوب + تصاویر

دیدار آیت الله فلاحتی با خانواده شهید فرمان پوریعقوب + تصاویر
آیت الله فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان پیش از ظهر امروز با خانواده شهید فرمان پوریعقوب دیدار کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از 8دی، آیت الله فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان پیش از ظهر امروز با خانواده شهید فرمان پوریعقوب دیدار کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, 8دی,

آیت الله فلاحتی امنیت و آرامش حاکم در جامعه را به برکت خون شهدا عنوان کرد و افزود: سرافرازی ایران اسلامی در دنیا به خاطر آن است که جوانان این کشور در راه خدا و دین در دفاع مقدس جانفشانی کردند.

,

امام جمعه رشت با بیان اینکه حضور مردم در تشییع شهیدان نشان می دهد ملت ایران قدردان شهدا هستند، تصریح کرد: مردم ایران به ویژه مسئولان خون شهدا را فراموش نمی کنند و خود را مدیون خون شهیدان می دانند.

,

آیت الله فلاحتی، شهدا را متعلق به تمام ملت ایران دانست و بیان کرد: شهیدان نزد خدای متعال روزی می خورند و با پیامبر(ص) و اولیای الهی محشور می شوند.

,

وی، دل تمام مردم ایران را در کنار شهدا عنوان کرد و گفت: به خانواده پوریعقوب به خاطر عظمتی که خدا به شما داده، تبریک عرض می کنم.
نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه شهدا به ملت ایران عزت دادند، خاطرنشان کرد: خانواده شهدا سبب افتخار جامعه هستتد و خدا را شاکریم در کشوری زندگی می کنیم که پدران و مادران، فرزندانی را تربیت کردند که در دفاع از کشور جان خود را فدا می کنند.

,
,

فرمان پوریعقوب متولد ۱۳۴۴ در سن ۲۰ سالگی در دوران دفاع مقدس به شهادت رسید و پس از ۳۵ سال پیکر این شهید تفحص شد.

,

شهید فرمان پوریعقوب متولد ۷ خرداد ۱۳۴۴ از شهرستان تالش استان گیلان و از سربازان لشکر ۲۱ حمزه نیروی زمینی ارتش در تاریخ ۲۳ بهمن ۶۴ در شهر آبادان به فیض عظیم رفیع شهادت نائل آمد. پیکر مطهر این سرباز وطن پس از ۳۵ سال به زادگاهش بازگشت.

,

شهید «پوریعقوب» از شهدای گیلان است که به تازگی تفحص و شناسایی شده و ۳ آبان در جوار شهید گمنام فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) گیلان تشییع و سپس به زادگاهش شهرستان تالش جهت خاک سپاری منتقل شد.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه