اخبار داغ

نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

توسعه اقتصادی بدون ارتقاء فرهنگی غیر‌ممکن است/چشم‌انداز روشنی در انتظار آینده لرستان

توسعه اقتصادی بدون ارتقاء فرهنگی غیر‌ممکن است/چشم‌انداز روشنی در انتظار آینده لرستان
حجت الاسلام شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه چشم‌اندازی روشن در انتظار آینده لرستان است، گفت: توسعه اقتصادی بدون ارتقاء فرهنگی امری غیر‌ممکن است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی ظهر امروز در مراسم معارفه امام‌جمعه جدید چگنی اظهار داشت: حضور علما و روحانیت، خانواده های معظم شهدا، مقامات نظامی و انتظامی و مسئولان شهرستان در جلسه تکریم و معارفه امام جمعه چگنی حکایت از موقعیت حساس و جایگاه این شهرستان دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود:چگنی در زمینه فرهنگی، دینی، اقتصادی و… از جایگاه ویژه و پر اهمیتی برخوردار است، مناطق مختلف استان لرستان همواره خاستگاه علما، اندیشمندان و برجستگان بزرگی در کسوت روحانیت و سایر علوم و فنون بوده که دارای نام‌های شناخته شده‌ای در سطح کشور هستند.

,

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: این منطقه به لحاظ اقتصادی، اقلیمی و جغرافیایی وضعیت مناسبی دارد، ۱۳۸ شهید، ۲۳۸جانباز و ۲۶آزاده حکایت از وفاداری مردم چگنی در راه تداوم انقلاب اسلامی است.

,

وی تصریح کرد: توسعه اقتصادی بدون ارتقاء فرهنگی امری غیر‌ممکن است، زیرا این توسعه به نفع ویژه خواران می شود.

,

شاهرخی گفت: نماز‌های جمعه که امام راحل به عنوان عنایت الهی و مقام معظم رهبری به مثابه مظهر وحدت از آن یاد می کند در ایجاد توازن توسعه اقتصادی و فرهنگی نقش پر اهمیتی دارد، نمازهای جمعه‌ای که پر جمعیت، قلب فرهنگی شهر و قرارگاه ایمان، تقوا، صبر و ایثار باشد در رشد اقتصادی و فرهنگی نقش بسیار مهمی است.

,

نماینده ولی فقیه در لرستان بیان داشت: حضور جوانان انقلابی و متدین، بسیجیان، خانواده شهدا، ایثارگران و پیشکسوتان ایثار و شهادت در برپایی نماز‌جمعه مورد تاکید امام راحل و مقام معظم رهبری است.

,

وی خاطر‌نشان کرد: رسیدن به قله‌های موفقیت همراه با سختی است ولی هیچ مشکل و گره‌ای نیست که با اتحاد، همدلی و خرد جمعی بر آن فائق نیایم در همین راستا آینده استان لرستان برای ما آینده ای است که در آن توسعه اقتصادی و ارتقاء فرهنگی با توکل بر خداوند رقم می خورد.

,

شاهرخی اظهار داشت: ستاد اجرایی فرمان امام راحل با ۷۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در استان لرستان، حضوربنیاد مستضعفان در دو منطقه محروم استان، حضور معاونان وزارت کار، حضور بنیاد شهید جهت اشتغال خانواده شهدا، حضور وزارت کشور جهت رونمایی سند توسعه پیشران استان و همچنین پیگیری جهت منطقه ویژه اقتصادی چگنی و ایجاد صنایع تبدیلی نشان می دهد آینده برای استان لرستان روشن است.

,

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به معارفه امام جمعه جدید شهرستان چگنی گفت: حجت الاسلام والمسلمین محمد سوری با رضایت خود و طی درخواستی که از شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور داشتند تصمیم گرفتند در استان ایلام و شهرستان بدره انجام وظیفه کنند، از زحمات وی کمال تقدیر و تشکر را داریم.

,

وی اظهار داشت: از این پس حجت الاسلام والمسلمین حافظی که از ائمه جمعه جوان، دارای تجربه و دانایی لازم و همچنین پرتحرک و پر انرژی است، برای رقم زدن ارتقاء فرهنگی و توسعه اقتصادی شهرستان چگنی انجام خدمت خواهد کرد.

,

نماینده ولی فقیه در لرستان بیان کرد: امیدواریم با همکاری فرماندار، مسئولان شهرستان، جوانان انقلابی، خانواده معظم شهدا و روحانیت این شهرستان، امام جمعه جدید بتواند اهداف عالی و متعالی را برای این چگنی رقم بزند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه