اخبار داغ

سعیدی: اختلافات در تیراندازی شخصی نیست/شاید قبل از پاییز مرحله آخر بودجه پرداخت شود

سعیدی: اختلافات در تیراندازی شخصی نیست/شاید قبل از پاییز مرحله آخر بودجه پرداخت شود
دبیر کل کمیته ملی المپیک گفت: تا جایی که بررسی شد اختلافات در فدراسیون تیراندازی شخصی نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا کیکاووس سعیدی درباره وضعیت تیراندازی اظهارداشت: ۳-۴ جلسه با کادر فنی، مسئولان فدراسیون، وزارت ورزش برگزار شد. تا جایی که بررسی شد اختلاف شخصی نیست و بحث بر سر تهیه تجهیزات بوده که به خاطر المپیک انتظار به حقی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


دبیر کل کمیته ملی المپیک، ادامه داد: در این شرایط موجود توصیه کمیته این است تعامل را ادامه دهند و در کنار هم باشند. همه باید شرایط فدراسیون را درک کنیم اما نیاز مربیان و ورزشکاران هم به حق است. سیاست کمیته مداخله در امور داخلی فدراسیون‌ها نیست و ما در فرآیند فدراسیون‌ها دخالت نمی‌کنیم اما ضرورت باشد با گفت وگو مشکلات را بررسی می‌کنیم.

سعیدی یادآور شد: تاکید براین است خانواده تیراندازی کنار هم باشند و با وضع موجود شرایط مطلوب تر را فراهم کنند‌. الان زمان مناسبی برای کناره‌گیری نیست و عایدی برای آنها نخواهد داشت. نتیجه سهمیه تیراندازی خوب بوده و ما باید آمادگی تیراندازان را با انسجام و همدلی افزایش دهیم. کمیته کنار فدراسیون‌هاست تا اختلافات برطرف شود. برداشت ما این است که اختلاف جدی نیست و به خاطر شرایط تحریم و کروناست.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برنامه روز چهارشنبه از طرف کمیته لغو شده، خاطرنسان کرد: از سوی کمیته لغو نشده است. چند جلسه برگزار شد و سعی ما بود عزیزان را بهم نزدیک کنیم. بقیه کار به تدبیر فدراسیون برمی‌گردد تا شرایط را برای بازگشت کادر فنی مهیا کند و کادر هم باید کنار فدراسیون باشد.

سعیدی در پاسخ به این سوال که آیا فدراسیون پزشکی بودجه‌ای از کمیته می‌گیرد، گفت: چون فدراسیون پزشکی فدراسیون درآمد - هزینه است، سرفصل قهرمانی ندارد و از ما بودجه نمی‌گیرد.
دبیر کل کمیته ملی المپیک درباره واریزی بودجه به فدراسیون‌ها، عنوان کرد: ۲۵ درصد مرحله سوم را پرداخت کردیم که در مجموع بودجه واریزی به ۷۵ درصد رسید. کمیته در تلاش است مرحله چهارم قبل از پاییز واریز شود و این موضوع به شرایط بودجه بستگی دارد.

,
,
,
, کرونا,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه