اخبار داغ

فرماندار پاوه:

آمار ابتلا به کرونا در پاوه همچنان صعودی است

آمار ابتلا به کرونا در پاوه همچنان صعودی است
پرویز ایده پور, فرماندار شهرستان پاوه گفت: متاسفانه آمارها تاکنون از فروکش کردن افزایش مبتلایان به کرونا نشانی ندارد و آمارها همچنان صعودی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از هزارماسوله , پرویز ایده پور بعدازظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات مبادلات مرزی در شوشمی اظهار داشت: ستاد ملی کرونا یک هفته شهرستان را به منظور کم شدن شیوع کرونا تعطیل کرده است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هزارماسوله,

 فرماندار شهرستان پاوه  افزود:  کادر درمانی در کل کشور و بالطبع در شهرستان پاوه معدود است و بسیاری از کادرهای درمانی خود دچار کرونا شده متاسفانه یا فوت کرده یا مجبور شده اند شرایط قرنطینه را رعایت کنند و الباقی نیز بسیار خسته شده اند.

,

وی با بیان اینکه اضطراب ابتلا در اوقات حضور در بیمارستان را نیز باید به این مشکلات اضافه کرد, گفت: رعایت پروتکلهای بهداشتی وظیفه ی انسانی و اجتماعی همه است تا بتوانیم  رزمندگان سلامت را کمک و مساعدت کنیم.

,

وی ادامه داد: متاسفانه آمارها تاکنون  از فروکش کردن افزایش مبتلایان به کرونا نشانی ندارد و آمارها همچنان صعودی است .

,

فرماندار پاوه گفت: در پنجشنبه و جمعه،  شهرستان از پذیرش گردشگر و میهمان معذور است با هماهنگیهای انجام گرفته و با عنایت به دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان از ظهر امروز ورودی پاوه در سه راهی باینگان مسدود می شود از همه ی کسانی که در نظر دارند وارد پاوه شوند می خواهیم که حتماً از ورود به این شهرستان که آمار شیوع کرونا در جای جای آن متاسفانه صعودی است جداً خودداری کنند.

,

وی در پایان گفت: از شهروندان شهرستان های مریوان و سروآباد هم می خواهیم از ورود به شهرستان پاوه جداً خودداری کنند.

,

وی افزود: مردم شهرستان پاوه عزم جزم کرده اند که با رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی روند روبه گسترش شیوع کرونا در شهرستان  را کاهش دهند .

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه