اخبار داغ

عزیزی: در برگزاری مسابقات آزاد کشوری با یک تیر چند نشان زدیم/ پخش زنده گلف یک نقطه عطف است

عزیزی: در برگزاری مسابقات آزاد کشوری با یک تیر چند نشان زدیم/ پخش زنده گلف یک نقطه عطف است
رئیس فدراسیون گلف گفت: پخش زنده گلف نقطه عطفی برای ورود به رسانه ملی و ورود حامیان، مخاطبان و علاقه‌مندان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید عزیزی در پایان مسابقات گلف آزاد کشور اظهار داشت: گلف و رشته‌های تابعه دارای فاصله ذاتی اجتماعی است و در فضای باز برگزار می‌شود. در کنار آن پروتکل‌های ضد کرونا با حداکثر ضوابط رعایت می‌شود. از دو ماه پیش برگزاری این مسابقات را اعلام کردیم و علاقه‌مندان با آمادگی بالا قدم گذاشتند. خانم‌ها نیز 15 آبان ماه در همین محل برای مسابقات آزادی کشوری حاضر می‌شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در ادامه افزود: سعی کردیم با برگزاری این مسابقات چند نشان را با یک تیر بزنیم. اول ایجاد فضای مسابقه و حفظ شور نشاط ورزشی و دوم قرار دادن بازیکنان در شرایط مسابقه که منجر به بهبود تمرینات آنها می‌شود. منتخبان نیز طبق تشخیص سرمربیان در اردو شرکت می‌کنند.

,

رئیس فدراسیون گلف در خصوص زمان برگزاری اردوها گفت: اردو نیاز به اسکان دارد و ما مسابقات را هم یک روزه برگزار می‌کنیم تا در بحث اسکان مشکلی برای ورزشکاران ایجاد نشود.

,

وی در خصوص زمان آغاز لیگ گفت: هدف ما برگزاری سوپر لیگ است و باید منتظر شرایط شیوع کرونا باشیم و ببینیم‌ اجازه داریم یا نه ولی مانند گذشته آمادگی برگزاری لیگ را داریم.

,

عزیزی در خصوص پخش زندهومسابقات گلف آزاد کشوری از رسانه ملی یادآوری کرد: امروز به همت شبکه ورزش رسانه ملی نخستین پخش گلف کشوری به صورت زنده انجام شد. پوشش فنی به لحاظ اینکه زمین گلف 40 هکتار است، سخت است و چند کیلومتر کابل کشی شد تا امکان پخش فراهم شود.این نقطه عطفی برای ورود گلف به رسانه ملی و ورود حامیان، مخاطبان و علاقه‌مندان است.
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه