اخبار داغ

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان زنجان مطرح کرد؛

گرانفروشی مرغ به روش جدید در زنجان

گرانفروشی مرغ به روش جدید در زنجان
امیری رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان زنجان با اشاره به کمبود مرغ در بازار زنجان گفت: در حال حاضر مرغ گرم بسته بندی شده در بازار وجود ندارد و توزیع مرغ به صورت قطعه بندی و وفور وارد بازار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد امیری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان زنجان در مورد توزیع مرغ در استان زنجان اظهار کرد: در حال حاضر نیز مرغ به اندازه کافی در بازار زنجان توزیع نمی‌شود و مسئولان نیز از این موضوع اطلاع دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به اینکه قطعه بندی مرغ به وفور در بازار وجود دارد افزود: چون قیمت قطعه بندی بسیار بالا است و مرغداری‌ها از این روش استفاده می‌کنند و مرغ را با چندین برابر قیمت به روش قطعه بندی وارد بازار می‌کنند.

,

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان زنجان تاکید کرد: در حال حاضر مرغ گرم به صورت قطعه بندی وجود دارد اما مرغ بسته بندی در بازار موجود نیست.

,

وی با تاکید براینکه این موضوع یک موضوع پیچیده‌ای نیست خاطر نشان کرد: مرغداریها موظف هستند مرغ را با قیمت 20 هزار تومان وارد بازار کنند اما چون برای قطعه بندی قیمت تعیین نشده و قیمت قطعه بندی بالاتر از 40 هزار تومان است پس این روش سود بیشتری برای آنها دارد.

,

گرانفروشی در پرکردن کپسول‌های اکسیژن برای بیماران کرونایی

,

امیری در ادامه با اشاره به تخلفات گرانفروشی کپسول‌های اکسیژن برای بیماران کرونایی در استان زنجان بیان کرد: قیمت مصوب پر کردن کپسول‌های اکسیژن12 تا 13 هزار تومان تعیین شده اما این قیمت در زنجان رعایت نمی‌شود.

,

وی با بیان اینکه کپسول‌های اکسیژن بیماران کرونایی در حال حاضر به قیمت 19 هزار تومان پر می‌شود بیان کرد: در این راستا گرانفروشی اتفاق می‌افتد و این موضوع را به مسئولان استانی گزارش دادیم تا رسیدگی لازم صورت بگیرد.

,

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان زنجان در ادامه با اشاره به مشکلات گرانفروشی در سطح استان زنجان ابراز کرد: متاسفانه گرانفروشی توسط برخی از مغازه‌ها اتفاق می‌افتد و تعداد بازرسان نیز کم بوده این امر رسیدگی به تخلفات را با مشکل مواجه کرده است.

,

وی خاطر نشان کرد: برخی‌ها از نوسانات بازار سوء استفاده می‌کنند و مردم برای جلوگیری از این تخلفات قیمت‌ کالاها را از روی قیمت درج شده خریداری کنند.

,

امیری با تاکید براینکه فروش کالا بالاتر از قیمت درج شده روی کالا تخلف محسوب می‌شود عنوان کرد: قیمت حدود 140 قلم کالای پرمصرف نیز در نرم افزار آپ منتشر شده و مردم می‌توانند قیمتهای بروز را در این نرم افزار مشاهده کنند.

,

وی در پایان خاطر نشان کرد: 95 درصد قیمت‌ کالاها بالاتر از قیمت‌های ارائه شده سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان است که گزارش این موضوع نیز به مسئولان استانی ابلاغ شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه