اخبار داغ

خصوصی‌سازی باشگاه یک اتفاق تاریخی می‌شود؛

سمیعی: برای تحقق پنج هدف مهم به پرسپولیس آمده‌ام/ با پدیده شومی به‌نام فساد مبارزه خواهم کرد

سمیعی: برای تحقق پنج هدف مهم به پرسپولیس آمده‌ام/ با پدیده شومی به‌نام فساد مبارزه خواهم کرد
مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس گفت: متاسفانه یکی از اتفاقات تلخ اطراف باشگاه که آرامش تیم و باشگاه را بهم زده، حضور باندهای فساد است که با همه توان با این پدیده شوم مبارزه خواهم کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس ضمن تشکر از اعتماد وزیر ورزش و جوانان و اعضای هیئت مدیره گفت: مسئولیت سختی به دوش ما گذاشته شده و با امید به خدا و حمایت پیشکسوتان و هواداران عزیز ان‌شاءالله بتوانیم مسیر موفقیت‌های پرسپولیس را ادامه دهیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

جعفر سمیعی افزود: من برای تحقق پنج هدف به پرسپولیس آمده‌ام، هدف اول ایجاد شرایط لازم برای کسب قهرمانی آسیاست که در این مسیر همه اقدامات لازم در حوزه مدیریتی و پشتیبانی انجام می شود. هدف دوم و مهمی که دارم ورود باشگاه پرسپولیس به بازار سرمایه و فرآیند خصوصی سازی است که با قدرت روندی که شروع شده را ادامه می دهم تا این اتفاق تاریخی به سرعت انجام شود.

,

جفعر سمیعی مبارزه با باندهای فساد را هدف سوم خود عنوان کرد و افزود: متاسفانه یکی از اتفاقات تلخ اطراف باشگاه که آرامش تیم و باشگاه را بهم زده، حضور باندهای فساد است که با همه توان با این پدیده شوم مبارزه خواهم کرد.

,

مدیرعامل باشگاه تغییر ساختار باشگاه را هدف چهارم خود عنوان کرد و گفت: به سرعت کمیته فنی با نظر و همفکر پیشکسوتان، کمیته انضباطی با نظر حقوقدانان ورزشی و کمیته اقتصادی با کمک فعالان اقتصاد ورزشی و به منظور تامین منابع مالی تشکیل می شود و البته کانون هواداران نیز با رویکرد تعاملی تقویت خواهد شد.

,

جعفر سمیعی هدف پنجم را به کارگیری همه ظرفیت‌های موجود در باشگاه عنوان کرد و گفت: متاسفانه ظرفیت ها موجود در جمع پیشکسوتان و هواداران برای مباحثی همچون توسعه و تقویت فوتبال پایه همچنین ظرفیت های موجود در بین هواداران برای اقدامات فرهنگی و اقتصادی مغفول مانده، به همین منظور، برنامه ویژه ای برای استفاده از این ظرفیت ها داریم.

,

سمیعی در پایان گفت: لازم می دانم از زحمات همه مدیران پیشین باشگاه به ویژه آقای رسول پناه تشکر کنم و از همه پیشکسوتان و هواداران و اهالی رسانه می خواهم در مسیر سختی که در پیش است، کمک کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه