اخبار داغ

علیپور: با در نظر گرفتن تمام جوانب سمیعی را به‎‌عنوان مدیرعامل پرسپولیس انتخاب کردیم/ رسول‌پناه در جلسه هیئت مدیره حضور نداشت

علیپور: با در نظر گرفتن تمام جوانب سمیعی را به‎‌عنوان مدیرعامل پرسپولیس انتخاب کردیم/ رسول‌پناه در جلسه هیئت مدیره حضور نداشت
عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تأکید کرد اعضای هیئت مدیره با در نظر گرفتن تمام جوانب و قوانین کشور، جعفر سمیعی را به عنوان مدیرعامل پرسپولیس انتخاب کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد علیپور عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره جلسه امروز (پنجشنبه) هیئت مدیره این باشگاه و انتخاب جعفر سمیعی به عنوان مدیرعامل پرسپولیس اظهار داشت: بررسی‌های مختلفی از قبل صورت گرفته بود و امروز هم ادامه بررسی‌ها برای انتخاب مدیرعامل صورت گرفت. پرسپولیس یک باشگاه دولتی است و با در نظر گرفتن تمام جوانب و قوانین موجود در کشور، سمیعی به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس انتخاب شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: سمیعی، از مدیران جوان کشور است و در پُست‌های قبلی خود به خصوص در ورزش موفق بوده است. ما زمان کمی تا فینال لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر داریم و با زحمت و یحیی گل محمدی و کادرفنی، بازیکنان و هواداران انشاءالله در آینده شاهد موفقیت‌های پرسپولیس خواهیم بود.

,

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد حضور ابراهیم شکوری در باشگاه تصریح کرد: امروز در جلسه هیئت مدیره، مدیرعامل را تعیین کردیم و انتخاب دیگر سمت‌ها از اختیار مدیرعامل است که معاونان باشگاه را انتخاب کند.

,

علیپور در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه شاید انتخاب مدیرکل حراست وزارت ورزش برای مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس برای کم کردن حاشیه‌های باشگاه باشد، گفت: ما در هیئت مدیره جوانب مختلف را بررسی کردیم، اول اینکه آقای سمیعی از مدیران جوان کشور است. در هر صورت حاشیه های کنار تیم هم مورد بررسی قرار گرفت و با در نظر گرفتن تمام این موارد مقرر شد تا سمیعی مدیرعامل باشگاه باشد.

,

وی درباره اینکه آیا سمیعی همچنان به عنوان مدیرکل حراست وزارت ورزش فعالیت خواهد کرد یا از آن سمت استعفا داده است، بیان کرد: به هر حال وقتی ایشان به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس انتخاب شدند باید یک شغل داشته باشند و حتما برای پست حراست وزارت ورزش هم تصمیم‌گیری خواهد شد.

,

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه چه تصمیماتی برای اعضای هیئت مدیره گرفته شد و آیا نفر جدیدی به باشگاه اضافه خواهد شد یا خیر؟ گفت: برای هیئت مدیره باید مجمع باشگاه تصمیم بگیرد که تا الان این اتفاق نیفتاده است. در جلسه امروز هم تمام اعضای هیئت مدیره حضور داشتند و فقط رسول‌پناه حضور نداشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه