اخبار داغ

در پی اهانت به پیامبر(ص) صورت گرفت؛

نامه 43 دفتر بسیج دانشجویی استان مرکزی به ظریف / سفیر فرانسه را اخراج کنید

نامه 43 دفتر بسیج دانشجویی استان مرکزی به ظریف / سفیر فرانسه را اخراج کنید
43 دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه های استان مرکزی در نامه‌ای به وزیر امور خارجه خواستار اخراج سفیر فرانسه در ایران به دلیل اقدامات توطئه آمیز رئیس جمهور این کشور نسبت به پیامبر اکرم (ص) شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ هسته بین الملل و 43 دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه های استان مرکزی طی نامه‌ای به وزیر خارجه ضمن انتقاد از انفعال و سکوت دولت در مقابل اقدام توهین آمیز رئیس جمهور فرانسه، خواستار موضع‌گیری قاطع دولت و اخراج سفیر فرانسه از کشور شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

متن این نامه به شرح زیر است:

,

وزیر محترم امور خارجه جمهوری اسلامی ایران

,

آقای دکتر محمد جعفر ظریف

,

سلام علیکم

,

موضع قرآن کریم در قبال دشمنان جامعه اسلامی این است که نه تنها افراد جامعه بلکه خود پیامبر اکرم(ص) را هم بشدت از هر گونه مدارا و تسامح در قبال آن بر حذر می دارد.

,

و اگر دشمن ، دشمنی اش بر سر دین و آیین است و در واقع با اسلام و جامعه اسلامی دشمنی دارد به هیچ عنوان کمترین مدارایی با وی شایسته نیست.

,

در پی اهانت های مستمر و بی شرمانه نشریات فرانسه به ساحت مقدس رسول اکرم (ص)و حمایت های آشکار امانوئل مکرون از این هتاکی ها، از جنابعلی می خواهیم که پاسخ قاطع، جدی و در خور توجه داشته باشید.

,

فلذا با توجه با اینکه حمایت رئیس جمهور فرانسه از اهانت با ساحت رسوا الله(ص) به هیچ وجه قابل توجیه نیست اخراج سفیرفرانسه از ایران و به تعلیق در آوردن سفارتخانه این کشور را خواستاریم.

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه