اخبار داغ

فرمانده پایگاه حوزه ام‌البنین محمدیه مطرح کرد؛

تشکیل ۸ حلقه صالحین در پایگاه بسیج/ اشتغالزایی برای ۴۰ نفر

تشکیل ۸ حلقه صالحین در پایگاه بسیج/ اشتغالزایی برای ۴۰ نفر
سودابه مهربان گفت: هم‌اکنون هشت حلقه صالحین در پایگاه فعال است که بیشتر فعالیت‌های این حلقه‌ها در شرایط امروز با توجه به محدودیت‌هایی کرونایی در فضای مجازی برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین، جلسۀ نشست برگزیدگان جشنواره مالک اشتر با حضور جمعی از رسانه‌های گروهی استان، ظهر امروز(دوشنبه) به همت سازمان بسیج رسانه استان قزوین به مناسبت هفته بسیج در سالن روابط عمومی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

سودابه مهربان، فرمانده پایگاه حوزه ام‌البنین محمدیه در این جلسه اظهار کرد: پایگاه حضرت رقیه(س) حوزه ام‌البنین محمدیه کمتر از یک سال است که افتتاح شده و با فعالیت‌های انجام شده توانست رتبۀ برتر را کسب کند.

,

وی افزود: در ابتدای شروع فعالیت، حتی یک پایگاه هم نداشتیم و غالب فعالیت‌ها در مسجد موسی‌بن جعفر(ع) دنبال می‌شد، اما با تعاملی که با هیئت امنا داشتیم، توانستیم موفقیت‌هایی را کسب کرده و مسجد نیز در اختصاص بودجه‌ به ما کمک کند.

,

فرمانده پایگاه حضرت رقیه(س) حوزه ام‌البنین محمدیه ادامه داد: در ابتدا بودجه‌ای در اختیار نداشتیم؛ اما با فعالیت‌های صورت گرفته توانستیم ۲۰۰ نیرو را جذب کنیم که ۱۱۰ نفر از آنها به صورت اعضای عادی و ۹۰ نفر فعال بودند همچنین با توسعه فعالیت‌ها و کسب رتبه‌های مناسب در جشنواره مالک اشتر، توانستیم بودجه‌ای را از سپاه جذب کنیم.

,

مهربان یادآور شد: توانستیم هشت حلقه صالحین را تشکیل و اردوها و پیش دبستانی مسجد را راه‌اندازی کنیم که استقبال مناسبی از آن صورت گرفت. تعاملی که با هیئت امنا داشتیم موجب شد تا رتبه برتر بسیج را کسب کنیم؛ همچنین با ارتباط خوبی که با خیریه داریم، نیازسنجی افراد نیازمند صورت می‌گیرد و به این خیریه معرفی می‌شوند.

,

دوخت ماسک توسط بانوان بسیجی 

, دوخت ماسک توسط بانوان بسیجی ,

فرمانده پایگاه حضرت رقیه(س) حوزه ام‌البنین محمدیه مطرح کرد: با وجود اینکه بودجه‌ای در اختیار نداشتیم، فعالیت‌های مختلفی را انجام دادیم و تقریبا بخش قابل توجهی از ظرفیت مسجد به پایگاه اختصاص داده شده بود؛ به طوریکه در حوزه مقابله با کرونا اقداماتی نظیر دوخت ماسک و غربالگری هم انجام شد.

,

مهربان تصریح کرد: به روش‌های مختلفی افراد را در بسیج و حوزه جذب کردیم؛ تعدادی از اعضا از بین نمازگزاران، تعدادی از هیئت‌های هفتگی و تعدادی دیگر هم از طریق مدارس جذب می‌شدند و هم‌اکنون هشت حلقه صالحین در پایگاه فعال است که بیشتر فعالیت‌های این حلقه‌ها در شرایط امروز در فضای مجازی برگزار می‌شود.

,

این مقام مسئول با اشاره به فعالیت‌های پایگاه در خصوص آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد: توانستیم در حوزه اعتیاد و طلاق و ارائه مشاوره‌های سبک زندگی به اعضای خانواده ورود پیدا کنیم؛ همچنین توانستیم در حوزه اشتغالزایی نیز اقداماتی را انجام دهیم که راه‌اندازی کارگاه جداسازی پَر از جمله این اقدامات است.

,

فرمانده پایگاه حضرت رقیه(س) حوزه ام‌البنین محمدیه در پایان عنوان کرد: با اقدامات صورت گرفته در حوزه اشتغالزایی توانستیم قبل از شیوع کرونا، برای ۴۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال‌زایی کنیم.

,

گفتنی است، مجمع سرمربیان ناحیه امام سجاد(ع) قزوین، حوزه مقاومت بسیج ام‌البنین(س) محمدیه و حوزه مقاومت بسیج حضرت مهدی(عج) اسفرورین به عنوان سه ردۀ برتر بسیج در سال‌جاری معرفی شدند که توانستند در جشنوارۀ کشوری مالک اشتر نیز رتبه کسب کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه