اخبار داغ

امیر حیدری:

خطری شمالغرب کشور را تهدید نمی‌کند/ آرامش مرزنشینان خط قرمز ماست

خطری شمالغرب کشور را تهدید نمی‌کند/ آرامش مرزنشینان خط قرمز ماست
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: هیچ خطری مرزهای شمالغرب کشور را تهدید نمی‌کند و با افزایش روزافزون قابلیت‌های نیروهای مسلح، آمادگی بسیار خوبی برای اجرای ماموریت‌ها به دست آوردیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در بازدید از مناطق مرزی جلفا و خداآفرین آذربایجان شرقی، دفاع از حدود و ثغور میهن اسلامی را از مهمترین وظایف ارتش جمهوری اسلامی ایران دانست و تاکید کرد: نیروهای جان برکف ارتش در راستای عمل به وظایف ذاتی خود در نقاطی از مرزهای شمالغرب کشور استقرار پیدا کرده‌اند و هدف اصلی از استقرار یگان‌های ارتش در مناطق مرزی، حفاظت از حریم‌هایی است که خطوط قرمز ما تعریف شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی با تاکید بر اینکه ما به هیچ عنوان اجازه عبور از خطوط قرمز جمهوری اسلامی ایران را نمی‌دهیم، افزود: خط قرمز ما تامین امنیت، آرامش و آسایش عزیزان مرزنشین است و ما نمی‌وانیم تحمل کنیم که امنیت مرزنشینان ایران به مخاطره بیافتد. شعار ما «ارتش فدای ملت» است و ارتش با حضور خود در کنار مردم امنیت و آرامش آنها را تامین و تضمین می‌کند.
,
 
,
امیر سرتیپ حیدری ادامه داد: نیروی زمینی محوری ارتش همواره آماده است و بخصوص با تغییراتی که در ساختار این نیرو انجام شده، به متحرک هجومی و واکنش سریع تغییر یافته است و تحت فرماندهی فرمانده کل قوا، نیروی زمینی ارتش هرجا که لازم باشد، آماده حضور و نقش آفرینی است.
,
 
,
وی با تمجید از سطح آمادگی بسیار خوب یگان‌های مختلف این نیرو مستقر در آذربایجان شرقی، اظهار داشت: امروز از روحیه و چهره‌های مصمم تکاوران غیور ارتش بسیار خوشحال هستم و این همان آمادگی رزمی و توان بالای دفاعی رزمندگان نیروی زمینی است که همواره بر آن تاکید می کنیم.
,
 
,
فرمانده نیروی زمینی ارتش در ادامه به استقبال و خشنودی مردم از حضور یگان های ارتش در کنار آنها اشاره کرد و افزود: امروز به عینه دیدم که مردم عزیز چقدر از حضور فرزندان ارتشی شان خرسند بودند و در کنار آنها احساس آرامش و امنیت بیشتری می کردند و این موجب مباهات ارتش است.
,
 
,
امیر سرتیپ حیدری تاکید کرد: الحمدلله هیچ خطری مرزهای شمالغرب کشور را تهدید نمی‌کند، چرا که با افزایش روزافزون قابلیت ها و توانمندی های نیروهای مسلح، آمادگی اجرائی ماموریت های محوله و صیانت از مردم عزیز و مرزهای کشورمان را در حد بسیار خوب بدست آورده ایم.
,
 
,
وی در پایان با تاکید بر لزوم احترام به تمامیت ارضی کشورهای منطقه، اظهار داشت: ما با هر دو کشور همسایه مشترکات زیادی داریم و تا امروز هم حسن همجواری را با دو کشور جمهوری آذربایجان و ارمنستان حفظ کرده ایم و توصیه ما به هر دو کشور احترام به قوانین بین المللی، حفظ مرزهای بین المللی و حل و فصل مشکلات پشت میزهای مذاکره است.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
,
منبع: مهر 
,
 
,
 
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه