اخبار داغ

مدیرکل صداوسیمای همدان:

شما خبرنگاران از خدایتان است که از صداوسیما کسی نباشد تا هر کاری می‌خواهید بکنید!

شما خبرنگاران از خدایتان است که از صداوسیما کسی نباشد تا هر کاری می‌خواهید بکنید!
مهدی دهقان نیری در پاسخ به سؤال خبرنگار که با انتقال خبرنگار صداوسیمای اسدآباد به همدان، تکلیف اسدآباد چه می‌شود، گفت: می‌خواهی در نمایندگی صداوسیما را در اسدآباد ببندیم؟ می‌خواهید؟ شما خبرنگاران از خدایتان است که از صداوسیما کسی نباشد و هر کاری می‌خواهید بکنید!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ مهدی دهقان نیری، مدیرکل صداوسیمای مرکز همدان در پی سوال خبرنگار ما، در رابطه با انتشار خبری در خصوص انتقال نماینده صداوسیما اسدآباد به مرکز اسدآباد، اظهار کرد: حمید گوهری نماینده صداوسیما اسدآباد به مرکز منتقل‌شده است و فردی دیگر به‌عنوان خبرنگار و نماینده صداوسیما در اسدآباد جایگزین آقای گوهری می‌شود و در خدمت مردم خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان, .,

وی ادامه داد: البته همچنان آقای گوهری همانند دیگر خبرنگاران مانند آقای فریدونی از اسدآباد هم گزارش می‌گیرد.

, .,

مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان در پاسخ به این سؤال که تکلیف نمایندگی صداوسیما در اسدآباد چه می‌شود و چه کسی خبرنگار اسدآباد خواهد بود، با لحنی توهین‌آمیز پاسخ داد: می‌خواهی در نمایندگی صداوسیما را در اسدآباد ببندیم؟ می‌خواهید؟ شما خبرنگاران از خدایتان است که از صداوسیما کسی نباشد و هر کاری می‌خواهید بکنید!

, !,

وی ادامه داد: خبرنگاران همیشه یکی از حرف‌هایشان این بوده که چرا اولین نفر میکروفن صداوسیما به جلوی مسئولان می‌رود، بگذارید یک‌بار هم ما برویم.

, .,

نیری در پاسخ به این مطالبه مردم که چرا اخبار اسدآباد در صداوسیما همدان کمرنگ نمایش داده می‌شود، گفت: ما همیشه خوشگل اسدآباد را پوشش دادیم!

, !,

وی تصریح کرد: برای پوشش اخبار اسدآباد خبرنگاری اعزام می‌شود که در حال گذراندن مراحل حراستی است.

, .,

به گزارش عصر همدان، کاش مدیرکل محترم صداوسیمای مرکز همدان در خصوص پیگیری مطالبات مردم و خواسته‌های به‌حق آن‌ها هم توضیح می‌دادند وگرنه تبدیل‌شدن به روابط عمومی ادارات دولتی که کار مهمی نیست.

, .,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه