اخبار داغ

سردار سلیمانی:

طرح تکمیلی بسیج برای مقابله با کرونا از ۲۰ آبان آغاز می‌شود/ قطع زنجیره ویروس از طریق بیماریابی با تکیه بر همه ظرفیت‌های انسانی

طرح تکمیلی بسیج برای مقابله با کرونا از ۲۰ آبان آغاز می‌شود/ قطع زنجیره ویروس از طریق بیماریابی با تکیه بر همه ظرفیت‌های انسانی
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: طرح تکمیلی مقابله با کرونا با عنوان «طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» از بیستم آبان آغاز خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صدا و سیما، سردار غلامرضا سلیمانی امروز در جلسه قرارگاه بهداشتی درمانی امام رضا (ع) که به ریاست فرمانده کل سپاه پاسداران برگزار شد، اظهار کرد: این طرح، همه مجاهدت‌هایی را که سپاه‌های استانی کشور در کمک به بیمارستان‌ها و تامین کادرهای مورد نیاز آن‌ها، توزیع اقلام بهداشتی، آموزش و کمک به خانواده‌های نیازمند انجام می‌دهند، تکمیل می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی گفت: همه این اقدامات، راهبرد تدافعی است و ما در قالب این طرح جدید می‌خواهیم راهبرد دیگری را در کنار این راهبرد به عنوان راهبرد اصلی به میدان بیاوریم که آن راهبرد تهاجمی یعنی قطع زنجیره تکثیر ویروس از طریق بیماریابی با تکیه بر همه ظرفیت‌های انسانی، ارتباطی، مخابراتی و فناورانه و شبکه بهداشت و درمان کشور است.
,
 
,
سردار سلیمانی اضافه کرد: این طرح خیلی ساده و روان و مردم پایه است و با هزینه‌های بسیار کم اجرا و هزینه‌های آن هم به صورت متمرکز تامین خواهد شد.
,
 
,
وی گفت: ما همه همت و ظرفیت‌های خوبی را در این کار به عنوان کار اصلی به کار خواهیم بست و با توجه به تدابیر رهبر معظم انقلاب و پیگیری‌های مستمر فرمانده کل سپاه، ان‌شاءالله از بیستم آذر شاهد آغاز سراسری اجرای این طرح باشیم.
,
 
,
رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: این طرح با عنوان طرح تکمیلی مواجهه و مبارزه با ویروس کرونا و مزین به نام «طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» اجرا خواهد شد.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
,
 
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه