اخبار داغ

مهدوی:

پرسپولیس برای قهرمانی آسیا نیاز به همدلی هواداران و پیشکسوتان دارد/ همه باید از مدیرعامل منتخب حمایت کنیم

پرسپولیس برای قهرمانی آسیا نیاز به همدلی هواداران و پیشکسوتان دارد/ همه باید از مدیرعامل منتخب حمایت کنیم
مدافع ملی‌پوش سابق پرسپولیس گفت: پرسپولیس برای قهرمانی آسیا نیاز به همدلی و حمایت همه هواداران و پیشکسوتان باشگاه دارد و باید همگی از گزینه انتخابی هیات مدیره حمایت کنیم تا تیم بتواند خواسته هواداران را برآورده کند‌.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، محمدرضا مهدوی بازیکن سابق تیم پرسپولیس درخصوص انتخاب محمدجعفر سمیعی به عنوان مدیرعامل سرخپوشان گفت: انتخاب آقای سمیعی و اضافه شدن ابراهیم شکوری به باشگاه پرسپولیس، انتخاب‌های درستی بود که صورت گرفت و می‌توان این موضوع را به فال نیک گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی افزود: پرسپولیس در موقعیت حساسی قرار دارد و در دو سال گذشته برای دومین بار توانسته به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کند. هواداران شک نکنند که این تیم توانایی قهرمانی در آسیا را دارد و به زودی جشن قهرمانی برگزار می‌شود.
,
 
,
مدافع ملی‌پوش سابق پرسپولیس با تاکید بر همدلی و هم‌افزایی برای موفقیت سرخپوشان پایتخت خاطرنشان کرد: تجربه نشان داده است که در هر تیمی اگر اتحاد و همدلی وجود داشته باشد موفقیت به دست می‌آید.
,
او افزود : پرسپولیس برای قهرمانی آسیا نیاز به همدلی و حمایت همه هواداران و پیشکسوتان باشگاه دارد و باید همگی از گزینه انتخابی هیات مدیره حمایت کنیم تا تیم بتواند خواسته هواداران را برآورده کند‌.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه