اخبار داغ

ضرورت ساماندهی وضعیت اقتصادی در شرایط کرونایی؛

مردم در وضع معیشتی مناسبی نیستند/ وقتی مردم با مشکلات معیشتی دست وپنجه نرم می کنند

مردم در وضع معیشتی مناسبی نیستند/ وقتی مردم با مشکلات معیشتی دست وپنجه نرم می کنند
ساماندهی وضعیت اقتصادی کشور در شرایط کرونایی یکی از موارد ضروری است که با برنامه ریزی دست واستفاده از استعدادهای کشور می توان به آن دست یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار، دراین روزها که کرونا برفضای کشورسایه افکنده است ومشکلات در فضای کشور دیده می شود این مردم هستند که این فشار روانی را باید تحمل کنند وبا هرآنچه که دارند به جنگ بیماری ومشکلات بروند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار,

اینکه ایران از این وضعیت اقتصادی متضرر شده است شکی نیست ولی باید با تدبیر وبرنامه ریزی درست مشکلات اقتصادی ومعیشتی را حل را کرد .

,

دراین روزها که ویروس کرونا باعث شده تا مردم خانه نشین شوند ومشاغل بیکار شوند ، قطعا این راهم باید در نظر گرفت که با تعطیلی مشاغل صاحبان آن با بیکاری وهزینه های سرسام آور چه کنند.

,

کرونا شرایط را سخت کرده است ولی به این معنا نیست که نمی توان چرخ اقتصاد را چرخاند بلکه باید اقتصاد ومسائل دیگر ایران را با توجه به شرایط کرونایی سروسامان داد.

,

وضعیت اقتصادی برای مشاغل سخت شده است

, وضعیت اقتصادی برای مشاغل سخت شده است, وضعیت اقتصادی برای مشاغل سخت شده است,

فریادی از شهروندان چرداولی در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدارگفت: شرایط کرونایی در جامعه سخت شده است و همه باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

,

وی اظهار کرد: در کنار شرایط کرونایی وضعیت اقتصادی مردم مناسب نیست وضروری است تدبیری به حال آن اندیشیدو معیشت مردم را سامان داد.

,

فریادی خاطرنشان کرد: ایران کشوری با استعدادهای بی نظیر است که با مدیریت درست آن می توان برهر مشکلی پیروز شد، اگر به درستی از این فرصت ها استفاده شود دیگر نباید نگران وضعیت اقتصادی یا مسائل دیگر جامعه باید باشیم.

,

این شهروند چرداولی تصریح کرد: مردم انتظار دارند به بهترین شکل ممکن انتظاراتشان برآورده شده ومشکلاتشان حل شود البته باید همه پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند تا مانع گسترش ویروس کرونا شود.

,

, ,

 

,

در شرایط کرونایی می توان اقتصاد را سروسامان داد

, در شرایط کرونایی می توان اقتصاد را سروسامان داد, در شرایط کرونایی می توان اقتصاد را سروسامان داد,

"علی صادقی" کارشناس مسائل اقتصادی در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدارگفت: وضعیت اقتصادی و گسترش ویروس کرونا باعث ایجاد نوعی حمله روحی وروانی به مردم شده است واین سبب بروز برخی اتفاقات واستفاده از شایعات در حوزه اقتصاد شده است.

,

وی اظهار کرد: متاسفانه اقداماتی که از سوی دولت صورت می گیرد در نظر مردم ناکافی است بنابراین صاحبان مشاغل و کسب وکارها در شرایط برای فرار از ورشکستگی هرکاری می کنند وبه همین دلیل مجبور هستند دراین شرایط هم کار کنند.

,

صادقی بیان داشت: از مشاغل در حال ورشکستگی کشور در این روزها به درستی حمایت نمی شود وحرکت چرخ اقتصاد کشور هم به کندی صورت می گیرد ، ازطرفی نوسان قیمت ها آن قدر زیاد است که کسب وکارها را زیان مواجه می کنند زیرا قدرت خرید از مردم گرفته شده است.

,

کارشناس مسائل اقتصادی تصریح کرد: ظرفیت های ویژه ای در کشور وجود دارد که می توان از آن ها استفاده کرد ومشکلات جامعه را بهبود بخشید به شرطی که اراده لازم برای اجرای آن وجود داشته باشد.

,

مردم در وضعی معیشتی مناسبی نیستند

, مردم در وضعی معیشتی مناسبی نیستند, مردم در وضعی معیشتی مناسبی نیستند,

حجت الاسلام احمد امرایی امام جمعه چرداول در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: در شرایط که ویروس کرونا به سرعت در حال انتشار هست از همه آحاد جامعه تقاضا داریم همیشه ماسک بزنند وپروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

,

وی اظهار کرد: در کنار مبارزه با ویروس کرونا باید به فکر معیشت مردم بود زیرا نوسان قیمت ها زیاد وباعث ضربه اقتصاد کشور شده است.

,

امرایی بیان داشت: مردم در دوران دفاع مقدس با هرآنچه که در توان داشتند به میدان جنگ آمده اند وهمیشه پیمان خود را با  اهداف انقلاب اسلامی محکم تر کرده اند و امروز این شرایط اقتصادی شایسه مردم نیست.

,

امام جمعه چرداول تصریح کرد: مسئولینی که توان اجرای کار ندارند باید کنار بروند تا افراد مستعد بتوانند با برنامه ریزی درست مشکلات کشور را حل کنند.

,

انتهای پیام/ر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه