اخبار داغ

سخنگوی جمعیت هلال احمر عنوان کرد؛

آمادگی نیروهای هلال احمر ۴استان برای اعزام به ترکیه

آمادگی نیروهای هلال احمر ۴استان برای اعزام به ترکیه
سخنگوی جمعیت هلال احمر گفت: نیروهای هلال احمر تهران، آذربایجان غربی و شرقی و کردستان در آماده‌باش هستند که در صورت لزوم همراه اقلام مورد نیاز به کشور ترکیه اعزام شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد نصیری با اشاره به وقوع زلزله در کشور ترکیه اظهار کرد: ابتدا باید به این موضوع اشاره شود که هلال احمر کشور ترکیه در سال گذشته نخستین کشوری بود که در سیل گلستان اقدام به امدادرسانی و ارسال محموله قابل توجهی به ایران و سیل‌زدگان گلستان کرد.

وی همچنین با اشاره به وقوع زلزله در کشور ترکیه، گفت: روز گذشته معاون بین‌الملل جمعیت هلال احمر با رئیس جمعیت هلال احمر ترکیه به صورت تلفنی گفت‌وگو و آمادگی کشورمان را برای امدادرسانی و ارسال کمکها به این کشور انجام داد.

 سخنگوی جمعیت هلال احمر با بیان اینکه تا این لحظه هنوز درخواستی از جمعیت هلال احمر ترکیه برای امدادرسانی و ارسال محموله به جمعیت هلال احمر ایران نشده است افزود: نحوه استمداد و کمک رسانی در این زمینه منوط به کشور ترکیه است ولی تا این لحظه هیچ درخواستی برای امدادرسانی نداشته‌ایم. طبیعتاً چنانچه درخواست از جمعیت هلال احمر ترکیه به جمعیت هلال احمر ایران ارسال شود در اسرع وقت محموله‌ امدادرسانی به کشور ترکیه در بخشهای مختلف ارسال خواهد شد.

نصیری گفت:  نیروهای هلال احمر تهران، آذربایجان غربی و شرقی و کردستان در آماده‌باش هستند که در صورت لزوم همراه اقلام مورد نیاز به کشور ترکیه اعزام شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه