اخبار داغ

فرماندار کاشمر خبر داد؛

۱۱ فوتی و ۱۰۲ بستری کرونایی در کاشمر/ وضعیت فوق‌العاده و بحرانی است

۱۱ فوتی و ۱۰۲ بستری کرونایی در کاشمر/ وضعیت فوق‌العاده و بحرانی است
ساقی با بیان اینکه طی یک هفته گذشته ۱۱ نفر فوت کرده اند و در حال حاضر ۱۰۲ نفر در بیمارستان مدرس بستری هستند، گفت: با توجه به وضعیت فوق العاده و بحرانی در کاشمر از امروز بازرسی ها در سطح شهرستان تشدید خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح‌توس، مسلم ساقی فرماندار کاشمر صبح امروز در نشست ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا شهرستان که در سالن همایش های فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: بر اساس آخرین آمار اعلامی از سوی شبکه بهداشت و درمان تعداد ۱۱ نفر از بستری های بیمارستان شهید مدرس (ره) کاشمر طی یک هفته گذشته فوت شده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح‌توس,

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۱۰۲ نفر در بیمارستان شهید مدرس بستری هستند، خاطرنشان کرد: بر اساس اصول پیشگیرانه مدیریت بحران و وضعیت فوق العاده و بحرانی در کاشمر از امروز بازرسی ها در سطح شهرستان در راستای اجرا و رعایت پروتکل های بهداشتی تشدید خواهد شد.

,

فرماندار کاشمر همچنین در ادامه تصریح کرد: ۷ تیم بازرسی متشکل از اعضای ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا بصورت روزانه از همه اماکن عمومی، مطب‌ها، ادارات، بانک‌ها، پایانه مسافربری و اصناف مختلف بازدید خواهند داشت.

,

وی با بیان اینکه بدنبال تعطیلی مفرط در سطح شهرستان نیستیم، اذعان کرد: همه دستگاه‌های اجرایی زمینه ارائه خدمات بهتر و کاهش حضور مردم در ادارات و سطح شهر با ارائه خدمات در بستر الکترونیک و یا غیرحضوری را فراهم کنند.

,

ساقی ضمن تشکر از تلاشهای ایثارگرانه کادر درمان، عنوان کرد: متاسفانه در برخی مواقع رفتارهای دوگانه و عدم جدیت در اجرای مصوبات ستاد کرونا باعث شده تا زحمات این عزیزان اثربخشی نداشته باشد از این‌رو تعلل از هیچ یک از مدیران و اعضای ستاد پذیرفتنی نیست.

,

رییس ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا کاشمر با اشاره به اینکه محدودیت‌های ۱۳ گانه بر اساس مصوبه ستاد بمدت یک هفته دیگر در شهرستان تمدید و تشدید خواهد شد و با متخلفین از طریق مراجع قضایی برخورد می شود، تشریح کرد: آموزش های مجازی برای دانش آموزان با توجه به تعطیلی مدارس باید تقویت شود.

,

وی همچنین در پایان تاکید کرد: باید از تمام ظرفیت‌های در اختیار در زمینه تبلیغات و فضاسازی شهرستان برای اقناع و اعلام پیام های هشدارباش و حساسیت بیشتر مردم بهره گیری شود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه