اخبار داغ

جانشین پلیس امنیت اقتصادی:

کشف ۸ میلیاردی کالای قاچاق در تهران

کشف ۸ میلیاردی کالای قاچاق در تهران
جانشین پلیس امنیت اقتصادی از کشف ۸ میلیارد ریال کالای قاچاق از منزلی در جنوب تهران خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سرهنگ کارآگاه علی اصغر محمودیان با اعلام این خبر اظهارکرد: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه تعدادی از رانندگان خودروهای شوتی در منزلی در حوالی کهریزک مقادیری کالا تخلیه می کنند، بررسی موضوع در دستور کار تیمی از کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی افزود: بررسی های اولیه حاکی از این بود که نشانی اعلامی منزل مسکونی است و فردی در محل حضور دارد و تعدادی کالا نیز در این مکان دپو و جمع آوری شده است.

جانشین پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ افزود: مراقبت های ویِژه پلیسی آغاز شد تا اینکه خودرویی شوتی وارد منزل مسکونی شد و پس از تخلیه کالا قصد خروج از محل را داشت که در یک عملیات پلیسی خودرو توقیف و راننده آن دستگیر شد.

محمودیان با بیان اینکه مردی که در محل حضور داشت نیز دستگیر شد، گفت: در بازرسی از محل ۵۳ طاقه پارچه و ۹۰۱۰ عدد کراوات فاقد بارنامه و مجوزهای قانونی کشف شد.

وی با بیان اینکه متهمان در تحقیقات پلیسی به قاچاق بودن کالاها اعتراف کردند، گفت: کارشناسان ارزش ریالی اموال مکشوفه را ۸ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، جانشین پلیس امنیت اقتصادی تهران با بیان اینکه کالای مکشوفه تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تهران شد، اظهارکرد: هر دو متهم پس از انجام تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/

 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه