اخبار داغ

امام جمعه صحنه:

وحدت و همبستگی رمز مهم رسیدن به موفقیت در دنیای اسلام است

وحدت و همبستگی رمز مهم رسیدن به موفقیت در دنیای اسلام است
حجت الاسلام جواد الیاسی, امام جمعه شهرستان صحنه گفت: وحدت و همبستگی رمز مهم رسیدن به موفقیت در دنیای اسلام است و همگان باید حول محور پیامبر گرامی اسلام(ص) و قرآن کریم برای نجات مسلمانان از تاریکی ها و ظلم و ستم مستکبران تلاش کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام جواد الیاسی در گفتگو با امروله،  عنوان کرد: ماه ربیع الاول، ماهی بزرگ و با عظمت است که در آن آغاز ولایت امام عصر و هفته وحدت و غیره وجود دارد و همه اینها فرصتی مهم برای حفظ و تقویت اتحاد و برادری و همبستگی در جامعه محسوب می شود.

وی در ادامه با بیان اینکه وحدت مسلمانان سران دولت ای استکبار را عصبانی کرده است تصریح کرد: دشمنان اسلام همواره به فکر ایجاد اختلاف میان مسلمانان بوده‌ و برای تحقق این توطئه به ترفندهای گوناگون روی آورده‌اند.

حجت الاسلام الیاسی خاطر نشان کرد: در این برهه حساس تاریخ که دشمنان تمام ابزراهای تبلیغی خود را برای ضربه زدن به اسلام به کار گرفته اند همه اقشار امت اسلامی وظیفه دارند با هم متحد و منسجم باشند و دشمنان را در رسیدن به اهداف شان ناکام ساخته و بر آنها مسلط شوند.

امام جمعه شهرستان صحنه با بیان اینکه ایران اسلامی همواره کانون وحدت بوده و برای اقتدار و عظمت دنیای اسلام تلاش کرده است گفت: همه کشورهای اسلامی با چنگ زدن به ریسمان وحدت و همبستگی در مقابل دشمنان ایستادگی کرده و از کیان اسلام و منابع سرزمین های اسلامی حفاظت کنند.

وی افزود: وحدت و همبستگی رمز مهم رسیدن به موفقیت در دنیای اسلام است و همگان باید حول محور پیامبر گرامی اسلام(ص) و قرآن کریم برای نجات مسلمانان از تاریکی ها و ظلم و ستم مستکبران تلاش کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, امروله,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه