اخبار داغ

مدیر کل امور عشایری لرستان:

۸ هزار تن نهاده دامی بین عشایر لرستان توزیع شد

۸ هزار تن نهاده دامی بین عشایر لرستان توزیع شد
کریمی، مدیر کل امور عشایری لرستان گفت: 8 هزار و 200 تن نهاده دامی شامل جو، کنسانتره و علوفه بین عشایر لرستان توزیع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید کریمی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: یکی از اقدامات امور عشایری، تهیه و توزیع نهاده های دامی در بین عشایر برای دام هاست که در این راستا هشت هزار و ۲۰۰ تن نهاده توزیع شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: هفت هزار تن جو، هزار تن کنسانتره و ۲۰۰ تن علوفه در استان توزیع شده و برنامه ریزی صورت گرفته که عشایر برای تهیه نهاده های دامی با مشکل روبرو نشوند.

,

مدیر کل امور عشایری لرستان با اشاره به به بیمه دام عشایر تصریح کرد: بیش از یک و نیم میلیون دام توسط عشایر پروار و نگهداری می شوند که در راستای بیمه دام ها ۱۳۰ هزار راس دام بیمه و هویت گذاری شده است.

,

وی بیان کرد: هویت گذاری دام ها سبب می شود تا دام ها دارای مشخصاتی باشند و با این اقدام از سرقت آنها جلوگیری می شود و همچنین در توزیع نهاده های دامی و سایر اطلاعات مورد نیاز کمک بسیاری به بخش ها می کند.

,

کریمی از توزیع تانکر آب در بین عشایر خبر داد و گفت: طی یک ماه اخیر شش تانکر هزار و ۲۰۰ لیتری در بین عشایر استان توزیع شده تا برای دسترسی به آب مشکلی نداشته باشند؛ البته بسیاری از عشایر دارای تانکر آب هستند و با توجه به آب مورد نیاز این تعداد تانکر نیز در بین عشایر توزیع شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه