اخبار داغ

رئیس اتحادیه خوار و بار فروشان زنجان:

توزیع روزانه 20 تن روغن در بازار زنجان/ کمبودها به احتکار خانگی برمی‌گردد

توزیع روزانه 20 تن روغن در بازار زنجان/ کمبودها به احتکار خانگی برمی‌گردد
علی خانمحمدی رئیس اتحادیه خوار و بار فروشان زنجان از توزیع روزانه 20 تن روغن در استان زنجان گفت: توزیع این میزان روغن نیاز بازار را تامین می‌کند اما متاسفانه احتکار‌های خانگی عامل کمبود آن در بازار است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جلیل علی‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به علت کمبود روغن نباتی در استان زنجان اظهار کرد: متاسفانه کمبود روغن به احتکار خانگی برمی‌گردد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر روزانه 20 تن روغن در سطح فروشگاه‌های سطح استان زنجان توزیع می‌شود بیان کرد: این میزان نیاز بازار را به راحتی تامین می‌کند و اکنون عامل 50 درصد کمبود روغن در استان زنجان احتکار خانگی است.

,

رئیس اتحادیه خوار و بار فروشان زنجان با تاکید براینکه مردم به هیچ عنوان نگران نباشد چرا که به اندازه کافی روغن در بازار زنجان وجود دارد و مشکلی از این بابت نداریم ابراز کرد: متاسفانه جوی که در بازار در خصوص کمبود روغن ایجاد شده مردم را نگران کرده و عده از مردم چندین برابر نیاز خود روغن خریداری می‌کنند و این موضوع موجب کمبود در بازار می‌شود.

,

وی در خصوص نظارت بر بازار نیز ابراز کرد: بازرسی‌ها به صورت مرتب و نامحسوس از همه خوار و بار فروشان با همکاری بسیج اصناف انجام می‌شود اما اگر احتکارهای خانگی اجازه دهند هیچ مشکلی در جامعه نخواهیم داشت.

,

علی‌محمدی با تاکید براینکه در هفته گذشته بالای 120 تن روغن در بازار توزیع شد با این حال باز هم کمبود وجود دارد افزود: متاسفانه مردم هیجانی عمل می‌کنند در حالیکه مشکلی در بازار وجود ندارد.

,

وی همچنین در مورد علت افزایش قیمت حبوبات در استان زنجان نیز عنوان کرد: هزینه‌های تولید عامل افزایش قیمت حبوبات در زنجان شده و هزینه‌های داشت و برداشت حبوبات بسیار افزایش یافته که این موضوع بر قیمت نهایی و عرضه آن در بازار تاثیر گذاشته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه