اخبار داغ

مدیرکل کمیته امداد لرستان:

۶۲۳ جهیزیه به نوعروسان نیازمند لرستانی اهدا می شود

۶۲۳ جهیزیه به نوعروسان نیازمند لرستانی اهدا می شود
محمدی فارسانی، مدیر کل کمیته امداد لرستان گفت: 623 جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد استان لرستان اهدا می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جاسم محمدی فارسانی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: کمیته امداد یکی از دستگاه هایی بوده که با شیوع کرونا و کمک به نیازمندان اقدامات بسیار زیادی را در کنار سایر نهادها و دستگاه ها انجام داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک ,

وی افزود: برنامه های کمیته امداد تاکنون در قالب اطعام و احسان حسینی اجرا شد که ۵۴۰ هزار پرس غذای گرم و ۴۶ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان نوزیع شد.

,

مدیر کل کمیته امداد لرستان تصریح کرد: بیش از ۱۷ میلیارد تومان برای توزیع این میزان بسته و مواد غذایی هزینه شده و علاوه بر این ۹۵ هزار بسته معیشتی نیز در بین مددجویان توزیع شده است.

,

وی با اشاره به مرحله جدید کمک مومنانه گفت: در این مرحله که با اولویت اشتغال، مسکن و تهیه جهیزیه است، برنامه ریزی لازم در حال انجام است که در این مرحله اقداماتی در استان صورت گیرد.

,

محمدی فارسانی بیان کرد: در همین راستا ۶۲۳ جهیزیه به نوعروسان نیازمند و تحت پوشش کمیته امداد اهدا می شود که هنوز میزان دقیق هزینه برای این لوازم مشخص نشده است؛ این جهیزیه ها با کمک خیرین و کمیته امداد اهدا می شود.

,

وی خاطر نشان کرد: با اهدای این تعداد جهیزیه، مددجوی نیازمندی در انتظار تهیه جهیزیه نیست و از ابتدای سال تاکنون نیز ۱۱۶ جهیزیه نیز در استان اهدا شده است. پرداخت ۴۱۱ فقره وام ازدواج و ۳۱۰ فقره کمک هزینه ازدواج از دیگر اقدامات کمیته امداد در لرستان بوده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه