اخبار داغ

معاون جهاد کشاورزی لرستان:

۱۱ ایستگاه پمپاژ آب کشاورزی در لرستان به بخش خصوصی واگذار می شود

۱۱ ایستگاه پمپاژ آب کشاورزی در لرستان به بخش خصوصی واگذار می شود
صیادی، معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی لرستان گفت: ۱۱ پروژه ایستگاه پمپاژ آب کشاورزی در استان لرستان به بخش خصوصی واگذار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک ، نامدار صیادی با اشاره به واگذاری ۱۱ پروژه ایستگاه پمپاژ بخش کشاورزی در استان به بخش خصوصی اظهار داشت: واگذاری این پروژه ها بر اساس دستورالعمل واگذاری پروژه های تملک دارایی های سرمایه ای به بخش غیر دولتی به استناد ماده ۲۷ قانون الحاق ۲ بودجه سال ۹۹ کشور انجام می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: واگذاری این پروژه ها یکی از اولویت های بخش کشاورزی است و رویکرد سازمان جهاد کشاورزی لرستان نسبت به این مسئله مثبت بوده و تمام تلاش خود را برای واگذاری به بخش خصوصی انجام می دهد.

,

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی لرستان تصریح کرد: در این راستا ۱۱ پروژه به صورت اولویت بندی شده به سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اعلام شده‌اند و در حال حاضراطلاعات تعداد هفت پروژه تکمیل گردیده است.

,

وی بیان کرد: در این راستا سه  پروژه ایستگاه پمپاژ میشاخور و زوران چم در شهرستان چگنی و ایستگاه پمپاژ چم کبود خاصی آباد شهرستان رومشکان گزارش تصمیم‌ آنها‌ آماده شده که نیاز است گزارش تصمیم این سه پروژه ظرف ۷۲ ساعت کاری توسط کمیته منتخب سازمان مطالعه و تایید شده و سپس به کارگروه واگذاری استان ارجاع داده شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه